ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

خرید شیرینگ پک دستی

شیرینگ پک

خرید دستگاه شیرینگ پک دستی

برای خرید دستگاه شیرینگ پک دستی می توانید با مجموعه صنعت کاران مهر تماس بگیرید. این گروه صنعتی از بهترین تولید کننده های دستگاه های صنعتی در کشور می باشد که محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار ارائه می کند. انواع شیرینگ پک بسته بندی در این مجموعه به فروش می رسد.

شیرینگ کردن

فرآیند بسته بندی یا جمع شدن برای محافظت و بسته بندی محصول در حین حمل و نقل و عرضه به بازار انجام می شود. یکی از انواع شیرینگ پک، دستگاه شیرینگ پک دستی است که برای تولید کم استفاده می شود. شیرینگ پک نوعی دستگاه بسته بندی است که در آن فیلم شیرینگ با حرارت یکنواخت دور محصولات کشیده شده و کاملا روی آن را می پوشاند تا به صورت یکپارچه روانه بازار شود. در واقع، از گرما برای جمع‌آوری لایه‌ی شیرینگ دور محصول استفاده می‌کند.
از جمله دستگاه های بسته بندی فیلم شیرینگ می توان به دستگاه های دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، دستگاه های تونلی و ... اشاره کرد که نوع دستی برای محصولات تولید شده در تعداد محدود بسیار موثر است.
گروه صنعت کاران مهر انواع دستگاه های شیرینگ پک را در ابعاد و اندازه های مختلف با طراحی زیبا و منحصر به فرد تولید و به بازار عرضه می کند. برای کسب اطلاعات و مشاوره در زمینه انتخاب بهترین محصول می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی شیرینگ دستی

جمع کننده دستی بسیار متنوع و مقرون به صرفه است. یکی از انواع آن سشوار نام دارد. نحوه کار با آن بسیار آسان است، به این ترتیب ابتدا باید رول و فیلم شیرینگ را به اندازه دلخواه با دستگاه شیرینگ دستی آماده کنید. این دستگاه در کنار سشوار مورد نیاز است.
برای جمع شدن رول پس از قرار دادن روی دستگاه، باید آن را تا جایی که ممکن است کشیده و از تیغه گرم شده دستگاه عبور دهید. سپس تیغه را باید روی غلتک نگه داشت تا عملیات سنگ زنی کامل شود. از این غلتک می توان برای برش دادن استفاده کرد.
کاربرد اصلی این دستگاه در بسته بندی بطری نوشابه می باشد، با استفاده از این دستگاه می توان بطری های نوشابه را با بسته های بزرگ و کوچک به راحتی با قیچی نایلونی بسته بندی کرد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی