ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

چسب زن کارتن چند موتوره در کرج

چسب زن

چسب زن کارتن چند موتوره

با استفاده از دستگاه چسب زن کارتن به راحتی می توانید انواع کارتن های کوچک و بزرگ را با وزن های سبک و سنگین بسته بندی کنید.

از دستگاه چسب زن کارتن برای بسته بندی انواع کارتن در سایزهای مختلف استفاده می شود. امروزه صنایع مختلف از کارتن برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می کنند، بنابراین استفاده از این دستگاه باعث سرعت بخشیدن به بسته بندی محصولات می شود. کارخانه های صنعتی که در طول روز محصولات زیادی تولید می کنند باید از این دستگاه بهره مند شوند تا کیفیت بسته بندی محصولات خود را افزایش دهند.
دستگاه چسب زن به دو صورت 2 موتوره و 3 موتوره تولید می شود. چسباندن چسب به طور همزمان به بالا و پایین کارتن اعمال می شود.
این دستگاه نیازی به تعویض و تغییر ندارد و در صورت نیاز برای کارتن در ابعاد استاندارد قابل تنظیم می باشد.
با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانید انواع کارتن های کوچک و بزرگ را با وزن های سبک و سنگین بسته بندی کنید. امروزه با کیفیت ترین دستگاه های چسب زن کارتن با استفاده از بهترین قطعات و تجهیزات ساخته شده و در بازار موجود می باشد.

دستگاه چسب کارتن

چسب زن کارتن یکی از بهترین و پرکاربردترین تجهیزات برای بسته بندی محصولات مختلف می باشد. مشتری می تواند دستگاه مورد نیاز خود را به صورت تک فاز یا سه فاز سفارش دهد. امروزه وجود این دستگاه در صنایع مختلف الزامی است زیرا بدون شک برای حمل و نقل و تهیه انواع محصولات در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.
تمامی مراحل تهیه و بسته بندی محصول بدون این دستگاه غیر ممکن است. استفاده از این دستگاه به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن تعداد زیادی از محصولات بسیار باکیفیت را بسته بندی کنید.
این دستگاه یکی از اقتصادی ترین تجهیزات موجود برای تهیه کارتن های بسته بندی می باشد. این دستگاه ها دارای طراحی های بسیار خاص و فوق العاده ای هستند، به طوری که می توان از آنها برای بسته بندی کارتن های مختلف در اشکال و وزن های مختلف استفاده کرد. این دستگاه بالا و پایین کارتن را بدون ایجاد حباب می چسباند.

امروزه انواع چسب زن کارتن با تعداد موتورهای مختلف طراحی می شود. برای مثال کارتن چسب زن سه موتوره تمامی مراحل سایز بندی و بسته بندی محصول را با استفاده از سه موتور انجام می دهد. معمولا دو موتور در قسمت پایین و یک موتور در قسمت بالایی دستگاه قرار می گیرد. دستگاه سه موتوره عموماً کارتن ها را در عرض و ارتفاع 50 سانتی متر تنظیم می کند اما اعداد خاصی برای تعیین طول کارتن وجود ندارد

چسب زن کارتن چند موتوره

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی