ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش بلندر در بندرعباس

میکسر پودر 

فروش بلندر در بندرعباس

فروش بلندر در بندر عباس برای مخلوط نمودن انواع مواد پودری با چگالی های مختلف از طریق مجموعه صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. با خرید از این مجموعه می توانید دستگاهی مرغوب و با کیفیت برای مخلوط نمودن انواع مواد پودری خود داشته باشید.
جهت اطلاع از قیمت فروش بلندر صنعتی در بندر عباس می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارش دستگاه بلندر خود را با ابعاد و اندازه درخواستی ثبت نمائید.

فروش دستگاه بلندر

تولیدکنندگان صنعتی همواره درصدد یافتن روش های نوین جهت تولید محصولات خود و عرضه آن به بهترین نحو هستند. پدید آمدن ماشین آلات صنعتی با جدید ترین متد های روز و با واقف بودن به نیاز تولید کنندگان، سبب شده تا روند تولید محصولات با بهترین کیفیت و با سرعت بیشتری پیش رود. از این رو، روز به روز دستگاه های جدیدی وارد بازار شدند و همین امر باعث تسریع در فرآیند تولید شد.
استفاده از دستگاه بلندر صنعتی برای مخلوط نمودن مواد پودری مورد نیاز مجموعه ها و به دست آوردن ترکیبی یکنواخت و همگن از این مواد، در مجموعه های صنعتی سبب رواج دستگاه بلندر یا میکسر پودر شد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی