ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

(شیرینگ پک) در گیلان

شیرینگ پک

(شیرینگ پک) در گیلان

فروش دستگاه شیرینگ پک در گیلان که برای بسته بندی انواع کالا و محصولات به کار می رود، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای به فروش می رسد. شیرینگ پک از بهترین ماشین آلات بسته بندی به شمار می رود که با استفاده از نایلون شیرینگ، کالا ها و محصولات مختلف در صنایع بسیاری را بسته بندی می نماید.
جهت سفارش شیرینگ پک بسته بندی در گیلان با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

قیمت شیرینگ پک در گیلان

قیمت شیرینگ پک در گیلان با توجه به عوامل مختلفی از جمله ابعاد و اندازه شیرینگ پک، نوع مدل دستگاه و کاربرد آن ممکن است متفاوت عرضه شود. به طور کلی باید گفت که ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع دستگاه شیرینگ پک ارزان در کرج را طراحی و تولید می کنیم. شما مشتریان عزیز می توانید برای دریافت قیمت شیرینگ پک با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمائید.

عملکرد دستگاه شیرینگ پک

عملیات شیرینگ کردن توسط دستگاه شیرینگ پک صورت می گیرد. کارکرد دستگاه مورد اشاره این گونه است که محصول مد نظر به کمک نوار نقاله به داخل کوره دستگاه شیرینگ هدایت می شود، مقداری از فیلم شیرینگ دور محصول قرار می گیرد. محصول تولید شده از درون تونلی به نام کوره عبور می کند . و در این کوره یک لایه پلاستیک از جنس نایلون که قرار است به دور محصول پیچیده شود گرما و حرارت داده می شود تا کمی نرم و داغ و پخته شود. و سپس بعد از این مرحله کوره فن های خنک کننده قرار دارند تا به بسته ها هوا بدهد و لایه شیرینگ را به خوبی منقبض کند تا به دور محصول کاملا بچسبد و پوشیده شود. بعد از این مرحله تقریبا کار به اتمام رسیده و محصول ما درون یک پوشش شفاف قرار گرفته است.
به طور کلی به این مدل دستگاه های شیرینگ که حاوی کوره های بزرگ می باشند شیرینگ پک تونلی می گویند که در ابعاد مختلف و قطعات بزرگ و کوچک بر اساس سفارشی مشتری تولید خواهد شد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی