ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش ویژه شیرینگ پک اتومات در تهران

شیرینگ پک

فروش ویژه شیرینگ پک اتومات

شیرینگ پک اتومات در فروش ویژه شرکت صنعت کاران مهر بسیار مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رسد. فروش ویژه این دستگاه برای تمامی تولید کنندگان و کارخانه داران امکان پذیر می باشد. درفروش ویژه دستگاه شیرینگ پک اتومات می توانید با قیمتی بسیار مناسب بهترین کیفیت این دستگاه بسته بندی را از این مجموعه دریافت نمائید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش ویژه شیرینگ پک اتومات با شماره تلفن های کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمائید.

شیرینگ پک اتومات

دستگاه شیرینگ پک اتومات نوع خاصی از دستگاه بسته بندی است که نایلون شیرینگ و یا سلفون شیرینگ را به دور محصولات و با حرارتی که توسط تونل حرارتی ایجاد می شود وکیوم می نماید.
یکی از ارزان ترین دستگاه های بسته بندی می باشد ما در مجموعه صنعتکاران مهر انواع دستگاه شیرینگ پک را با کیفیت و قیمتی مناسب و به صورت اختصاصی طراحی و تولید می کنیم.

ساختار دستگاه شیرینگ پک اتومات

دستگاه شیرینگ اتومات از دستگاه های بسته بندی نهایی است که به صورت فول اتوماتیک در خط تولید مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین میزان اتوماسیون صنعتی در آن بکار گرفته شده و برای کارکرد به نیروی انسانی وابسته نیست. این مدل دستگاه ها بسته به چیدمان خطوط تولید طراحی و سفارشی می شوند و با توجه به سرعت و حجم بسته بندی هر بسته در دقیقه و یا ساعت اندازه گیری می گردد.
دستگاه تمام اتومات بیشتر مناسب کارخانجات بزرگ و شرکت هایی است که خطوط پیوسته دارند و دپوی محصول در انتهای خط بسته بندی وجود ندارد و مستقیم پس از بسته بندی اولیه و بدون وقفه بسته بندی نهایی می گردد.
دستگاه شیرینگ پک اتومات مناسب تولیدات با ابعاد و اندازه یکسان می باشند و در صورتی که یک یا دو محصول با سرعت بالا بخواهد بسته بندی شود مناسب است و در صورتی که تنوع محصولات بالا است می بایست از مدل های دیگر استفاده نمود.

  • صنعت کاران مهر

شیرینگ پک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی