ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت شیرینگ پک در بهارستان

شیرینگ پک 

قیمت شیرینگ پک در بهارستان

شیرینگ پک از شاخص ترین دستگاه های صنعتی در امر بسته بندی محصولات مختلف محسوب می شود که قادر است به خوبی از محصولات تولید شده شما در برابر عوامل خارجی محافظت نموده و بهترین نوع بسته بندی را برای عرضه به بازار فروش به ارمغان بیاورد. شیرینگ پک بسته بندی تحول ویژه ای در صنعت بسته بندی پدید آورد.

فروش شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک ساخته شده در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر، از بهترین و مرغوب ترین دستگاه های صنعتی این مجموعه می باشد که با طراحی نوینی که در تولید آن به کار می برد قادر است بهترین دستگاه شیرینگ پک را به شما مشتریان عزیز ارائه بدهد. شما در سراسر کشور می توانید با سفارش این دستگاه از خدمات خوب این مجموعه استفاده نمائید.
 

09124617975 | 026-34817497

شیرینگ پک استاندارد

دستگاه شیرینگ پک استاندارد از قطعات با کیفیتی ساخته شده است که تاثیر بسزایی در عملکرد خوب این دستگاه دارد. شیرینگ پک جهت بسته بندی کردن محصولات از فیلم نایلون شیرینگ استفاده می کند که هم شفاف و با کیفیت است و هم بهترین ابزار برای روکش جهت پوشش دهی به محصولات می باشد. شیرینگ کردن محصولات با استفاده از دستگاه شیرینگ پک یه نوع فرآیند ساده محسوب می شود که فقط به نوع جنس نایلون شیرینگ و حرارت مورد نیاز جهت پک کردن نیاز دارد. با استفاده از دستگاه شیرینگ پک و نایلون مناسب بسته بندی، به خوبی می توان تقریباً هر محصولی را بسته بندی نمود و از آسیب هایی مانند رطوبت، گرد و خاک و غبار، آفات و... محافظت نمود. شیرینگ پک استاندارد را می توان در بسته بندی انواع محصولات با اندازه های متفاوت استفاده نمود.

  • صنعت کاران مهر

شیرینگ پک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی