ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

(میکسر پودر) در ساری

میکسر پودر

(میکسر پودر) در ساری

میکسر پودر در ساری نیز توسط مجموعه صنعت کاران مهر نیز قابل عرضه می باشد. مجموعه صنعت کاران مهر تولید کننده انواع مختلف میکسر پودر با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.
این مجموعه با داشتن تجربه زیاد در طراحی و تولید انواع میکسر پودر ارزان و باکیفیت عالی و قیمت مناسب آماده هر گونه خدمات فروش و پس از فروش به شما مشتریان عزیز می باشند. 
مجموعه صنعت کاران مهر دارای ارسال محصولات خود به سراسر کشور می باشد. 
شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان این مجموعه سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید. 

دستگاه میکسر پودر

 دستگاه میکسر پودر یکی از مهمترین دستگاه ها برای ترکیب مواد غذایی می باشد. در صنعت های مختلف برای  اینکه بتوانند محصولات خود را به صورت یکنواخت با هم ترکیب نمایند. نیاز به دستگاهی برای این کار دارند. دستگاه میکسر پودر برای این کارآیی ساخته می شود. یرای مکیس کردن مواد اولیه در برخی از کارخانه های صنعتی استفاده می شود. دستگاه میکسر پودر به صورت آسان و با سرعت بالایی مواد اولیه کارخانجات را با هم مخلوط می نماید.
محصولات مواد غذایی برای اینکه به دست مشتریان برسد باید فرآینی را طی نماید . ترکیب کردن یکی از فرآیند تولید و بسته بندی مواد غذایی می باشد. 
این دستگاه با اسم های مختلفی همچون بلندر و ریبون بلندر نیز شناخته می شوند.

  • صنعت کاران مهر

میکسر پودر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی