ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

شیرینگ پک تونلی با تیغه دوخت ال

شیرینگ پک

شیرینگ پک تونلی با تیغه دوخت ال

دستگاه شیرینگ پک تونلی با تیغه دوخت ال برای بسته بندی محصولات با ابعاد مختلف استفاده می شود. در این نوع ماشین ها قسمت های رول گیر و رول بازکن تعبیه شده است تا رول شیرینگ در این قسمت از دستگاه قرار گیرد.
در واقع رول بازکن دو لایه نایلون را از هم جدا می کند تا محصولات به راحتی بین این دو قرار گیرد. پس از قرار گرفتن محصول بین فک های دوخت، با فشار دادن پدال محصول، فیلم پی وی سی داخل آن قرار می گیرد. سپس دور آن را دوخته و برش داده و به تونل حرارتی می فرستند.

دوخت ال دستگاه

الگوی دوخت دستگاه شیرینگ پک قبل از قیچی می تواند انواع مختلفی داشته باشد. دوخت ال یکی از انواع آن است که می تواند نایلون خام را از ال خارج کرده و مستقیماً آن را به صورت پاکت در بیاورد. نایلون های مورد استفاده برای این نوع دستگاه ها نایلون های تا شده هستند. مکانیسم آن به این صورت است که محصول شما داخل نایلونی قرار می گیرد که از بالا و کنار باز می شود و در نهایت دوخته می شود.
سپس به سمت تونل حرارتی حرکت می کند و آماده سازی نهایی انجام می شود. عملکرد این دستگاه تقریبا مشابه دستگاه کابین است با این تفاوت که سرعت بسته بندی تونل سلفون بیشتر از کابین است اما قیمت شیرینگ پک کابینی کمتر از تونل است.

 

شیرینگ پک تونلی با تیغه دوخت ال

انواع دستگاه شیرینگ پک تونلی با تیغه دوخت ال

شیرینگ پک تونلی دارای دو نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشد. مدل نیمه اتوماتیک دستگاه درسه نوع گازی، برقی و دو گانه سوز تولید می شود. نوع گازسوز آن به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار محبوب است. علاوه بر این در بسیاری از کارخانه ها از دستگاه دوگانه سوز استفاده می شود. سرعت کار شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک بین 150 تا 300 بسته در ساعت است.
نوع دیگر آن دستگاه پک تونلی اتوماتیک است. این دستگاه به طور کامل به طور خودکار محصولات کوچک را برای کارخانه هایی با تولید مشخص شیرینگ می کند.

  • صنعت کاران مهر

شیرینگ پک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی