ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

پرکن اسید و جوهر نمک

پرکن مایعات

پرکن اسید و جوهر نمک

امروزه دستگاه های مختلفی با کیفیت و سرعت برتر از صنایع مختلف تولید و بسته بندی کمک گرفته اند. یکی از این نوع ماشین ها، دستگاه پرکن جوهر اسید و نمک تمام اتوماتیک است که می تواند بهره وری بهتری را برای کسب و کار پرسرعت شما همراه داشته باشد.
دستگاه پرکن نمک جوهر و مایع اسیدی برای بطری های پلی اتیلن در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است.
طراحی نازل های پرکننده از نوع پنوماتیکی بوده و از مخزن تا نوک خروجی نازل از مواد پلی اتیلن و تفلون استفاده شده است و مقاومت اسیدی خوبی دارد.
خشاب درب گذار و مخزن نصب شده روی دستگاه ظرفیتی در حدود 380-400 در دارد که اپراتور هر ساعت یک بار آن را پر می کند. داخل سر درب از لاستیک سیلیکونی استفاده می شود و آسیبی به درب وارد نمی کند و میزان سفتی درب از طریق تایمر و کنترل فشار هوا قابل تنظیم است.

فروش پرکن اسیدی و جوهر نمک

این دستگاه را می توانید با کیفیت ساخت بالا در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با قیمت منصفانه ای تهیه نمائید. پرکن اسید و جوهر نمک بهترین گزینه برای صنایعی است که با مایعات خورنده سر و کار دارند و نیاز دارند با استفاده از ماشین آلات پیشرفته، این گونه مواد اسیدی را درون ظروف مخصوص، بسته بندی نمایند.
از این رو مشتریان عزیز می توانند جهت خرید این محصول و اطلاع از قیمت آن با کارشناسان ما در صنعت کاران مهر تماس بگیرند.

دستگاه پرکن مایعات اسیدی


دستگاه پرکن مایع اسیدی با توجه به نیاز مشتری مجهز به نازل های بادی و پنومات است که مستقیماً از مخزن تغذیه می کند و سایر مسیرهای دارای مواد اسیدی در این دستگاه از پلاستیک (نوع تفلون) و پلی اتیلن طراحی و ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر اسیدهای خورنده دارد.
پرکننده مایع اسیدی بهترین انتخاب برای عملکرد بهتر تزریق مایعات اسیدی مانند وایتکس، رسوب زدا و جوهر نمک و سایر مایعات اسیدی است که می تواند انواع مواد اسیدی را با قیمت مناسب و کارایی آسان تولید کند.

  • صنعت کاران مهر

پرکن مایعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی