ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت انواع دستگاه استرچ پالت

قیمت انواع دستگاه استرچ پالت

مجموعه صنعت کاران مهر سازنده انواع دستگاه استرچ پالت می باشد. این مجموعه صنعتی بهترین و با کیفیت ترین دستگاه استرچ پالت را برای بسته بندی و سلفون کشی محصولات با ارتفاع زیاد در روی پالت، طراحی و تولید می کند.
جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه استرچ پالت با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497

 

 دستگاه استرچ پالت

استرچ پالت ابزاری برای بسته بندی پالت می باشد که به نام دستگاه استرچ پالت، پالت لایزر، استرچ پالت و پالت استرچر معروف می باشد. دستگاه استرچ پالت در هشتگرد با کیفیت مطلوبی طبق استاندارد های موجود ساخته می شود.


 

قیمت انواع دستگاه استرچ پالت در هشتگرد

انواع استرچ پالت

این دستگاه ها در انواع گوناگونی ساخته می شود که در زیر به آن اشاره می کنیم.

 استرچ پالت دوار

این نوع دارای یک بازو متحرک می باشد که فیلم استرچ در بالای بازو قرار گرفته و دستگاه محیط پالت را با فیلم می پوشاند. معمولا به این نوع دستگاه پالت استرچ پرتابل می گویند.

استرچ پالت ستونی

این نوع دارای صفحه ای به شعاع نیم متر تا یک متر بوده و پالت هایی با وزن حداکثر دو تن روی ان قرار می گیرند و فیلم استرچ آن روی ستون قرار می گیرد و تا ارتفاع حداکثر دو متر می تواند بسته بندی نماید.

استرچ پالت رباتیک

این نوع استرچ پالت بیشتر در کارخانه های تولیدی استفاده می شود و در انتهای خط تولید قرار می گیرند و پالت ها پس از تکمیل توسط این دستگاه هدایت می شوند.

استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان دارای یک صفحه گردان می باشد. کاربرد استرچ پالت صفحه گردان را می توان در استرچ کردن محصولاتی دانست که وزن بالایی ندارند. صفحه گردان این دستگاه فلزی بوده که غلطک هایی در زیر آن تعبیه شده است که سبب می شود پالت هایی از کالا ها با وزن و ابعادی مشخص، بر روی آن قرار گرفته و به راحتی صفحه گردان را به منظور استرچ کردن بچرخاند. از مهم ترین ویژگی های استرچ پالت صفحه گردان می توان به دارا بودن قابلیت پیش کشش به منظور صرفه جویی در مصرف نایلون استرچ دانست. 

استرچ پالت مرغکدار

دستگاه استرچ پالت مرغکدار از ایجاد تغییرات جزئی در دستگاه استرچ پالت فراهم شده که سبب کاربرد های مختلف این دستگاه در صنایع گوناگون شده است. دستگاه استرچ پالت مرغکدار دارای یک شاسی اصلی، صفحه گردان به منظور حرکت محصول، یک دکل و نگهدارنده استرچ برای حرکت عمودی نایلون استرچ و همچنین یک شاخک مرغک دار برای نگهداری محصول از بالا که نصب آن بر روی دکل انجام شده، می باشد.

استرچ پالت رولی

با استفاده از استرچ پالت رولی می توان محصولاتی مانند توپ های رول کاغذ، کابل، نایلون، الیاف های پارچه ای و... را بسته بندی نمود. استرچ پالت رولی در کف خود دو عدد غلطک دارد که به عنوان نگهدارنده رول می باشد و سبب می شود رول در جای خود بچرخد. به منظور هم سطح شدن غلطک های دستگاه استرچ با زمین باید در محیطی فرورفته و هم تراز قرار بگیرد. با سلفون پیچی رول های سنگین، جابجایی آن ها نیز راحت تر نیز می شود.

قیمت انواع دستگاه استرچ پالت

قیمت انواع دستگاه استرچ پالت با ساختار و کیفیتی که در آن تعبیه می شود بسیار منصفانه عرضه می گردد. استرچ پالت از قدرتمند ترین دستگاه های بسته بندی محسوب می شود که کارایی بالایی در بسته بندی انواع محصولات و کالا ها دارد.

برچسب ها : قیمت انواع دستگاه استرچ پالت در هشتگرد ، دستگاه استرچ پالت در هشتگرد ، خرید دستگاه استرچ پالت ، مرکز فروش دستگاه استرچ پالت ، نمایندگی دستگاه استرچ پالت ، دستگاه استرچ پالت ارزان 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی