ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

ساخت سفارشی دستگاه میکسر پودر

ساخت سفارشی دستگاه میکسر پودر

قیمت ساخت سفارشی دستگاه میکسر پودر با توجه به نوع مخزن آن و جنس بدنه آن و همچنین میزان ظرفیت آن می تواند متغیر باشد. ما در تیم صنعت کاران مهر با ساخت بهترین میکسر پودر سفارشی، به صورت قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، بهترین دستگاه را برای میکس کردن انواع مواد پودری شما ارائه می دهیم
جهت اطلاع از قیمت ساخت سفارشی دستگاه میکسر پودر با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

 

قیمت ساخت سفارشی دستگاه میکسر پودر

ساخت دستگاه میکسر پودر

شاید بتوان گفت مخلوط کردن دو ماده را در حجم کم به راحتی بتوان انجام داد، اما برای مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری در حجم گسترده نیاز به ابزاری هست تا بتوان از آن بهره گرفت و در فرآیند میکس کردن مواد از آن استفاده نمود.
دستگاه ریبون بلندر که در میان تولیدکنندگان صنعتی با نام های دیگری چون میکسر پودری، همزن صنعتی، دستگاه بلندر و... رواج دارد از بهترین و پر کاربرد ترین ماشین آلات صنعتی به شمار می آید که با قابلیتی که دارد در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود.
برای مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری از دستگاه ریبون بلندر استفاده می شود. این دستگاه می تواند در نتیجه ترکیب مواد با هم، یک مخلوط همگن و یکنواخت را تحویل بدهد که بسیار مطلوب مشتری ها می باشد.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497

 

مزیت استفاده از دستگاه میکسر پودر

دقت بالا در میکس کردن مواد و سرعت بالای این دستگاه از مزیت های آن به شمار می آید که اهمیت بسزایی دارد.

طرز کار دستگاه میکسر پودری

این دستگاه دارای یک موتور است که انتقال قدرت به سایر قطعات از طریق همین موتور دستگاه فراهم می شود. این قدرت کنترل شده به محور بین مخزن و پره های متصل به آن سبب ایجاد عملیات میکس می گردد. 
پره ها یا تیغه های دستگاه به نحوی طراحی شده اند که علاوه بر این که بسیار قوی می باشند سبب افزایش کیفیت در ترکیب مخلوط شده می شوند و یک دست بودن نتیجه مواد را حفظ می کنند.
پره ها شامل دو پره بزرگ و کوچک می شوند، پره های کوچکتر حول محور در مرکز مخزن می چرخد و پره بزرگتر مواد را از کناره ها به سمت مرکز هدایت می کند.
همچنین این دستگاه مجهز به سیستم مه پاش می باشد که در ترکیب هایی که از مایع اسانسی استفاده می شود می توان با نصب نازل های مه پاش، سیستم افشان را در هنگام مخلوط کردن مواد به کار برد.

نکات مهم در مورد میکسر پودر

این دستگاه قابلیت این را دارد که طبق نیاز مشتری به صورت دو جداره ساخته شود.
چرخ هایی در زیر پایه دستگاه تعبیه شده است که جابجایی دستگاه را سهولت می بخشد.
مهندسی به کار رفته در طراحی پره ها سبب افزایش دقت و کیفیت در مخلوط کردن مواد می شود.
می توان این دستگاه را در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید کرد.
دستگاه میکسر پودر در صنایع مختلفی کاربرد دارد از جمله :
صنایع غذایی مانند مخلوط کردن انواع ادویه ها، پودرهای ژله و...
صنایع شیمیایی مانند مخلوط کردن انواع پودرهای شوینده، کودهای شیمیایی، پودر های حشره کش و...
صنایع آرایشی و بهداشتی مانند مخلوط انواع پودرهای آرایشی و...

برچسب ها : قیمت ساخت سفارشی دستگاه میکسر پودر ، خرید میکسر پودر ، قیمت میکسر پودر ، مرکزفروش میکسر پودر ، نمایندگی فروش میکسر پودر ، میکسر پودری ، میکسر پودر در کرج 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی