ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

سازنده استرچ پالت در هشتگرد

سازنده استرچ پالت در هشتگرد

مرکز ماشین سازی صنعت کاران مهر سازنده استرچ پالت در هشتگرد می باشد که دستگاه استرچ پالت را به صورت سفارشی و طبق نیاز شما مشتریان عزیز طراحی و تولید می کند. استرچ پالت از قدرتمند ترین دستگاه های صنعتی در حوزه بسته بندی محصولات بر روی پالت می باشد. جهت اطلاع از نحوه سفارش و قیمت اناوع استرچ پالت بسته بندی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

 

سازنده استرچ پالت در هشتگرد
 

بهترین استرچ پالت در هشتگرد

بهترین دستگاه استرچ پالت در هشتگرد، دستگاهی است که جهت بسته بندی محصولات، نایلون یا سلفون مخصوص استرچ را به دور آن ها می پیچاند و به نوعی دارای عملکرد مشابه دستگاه شیرینگ پک می باشد. در واقع استرچ به معنی کشسانی می باشد و پالت هم صفحه چوبی، فلزی یا پلاستیکی می باشد که محصولات بر روی آن قرار گرفته و توسط استرچ پالت، سلفون کشی می شوند. این دستگاه قدرتمند که برای نایلون کشی انواع جعبه های کارتنی، بشکه، قطعات بزرگ و سنگین و... به کار می رود نقش بسزایی در بسته بندی پالت ایفا می کند.
 دستگاه استرچ پالت با نام های دیگری چون سلفون پیچ، پالت استرچر و سلفون کش نیز شناخته می شود. دستگاه استرچ پالت به نظر کارایی ساده ای دارد اما باید خاطر نشان کرد که در مدل های صفحه گردان استرچ پالت از آن جا که پالت محصولات در تماس مستقیم با صفحه گردان و وزن خود محصولات نیز می باشند، استهلاک  و ریسک آسیب پذیری دارد که در حین استفاده باید نکات فنی و اصول آن را رعایت نمود. این دستگاه که به دلیل قابلیت خوبی که در بسته بندی محصولات دارد بسیار پر استفاده در میان کارخانجات می باشد که سبب ایجاد یک بسته بندی صحیح برای حمل و نقل راحت تر محصولات مختلف می باشد. 
استرچ پالت با فرآیند سلفون پیچی مناسب به دور محصولات سبب ایجاد استحکام و مقاومت خوبی در بسته بندی محصولات می شود که مانع نفوذ رطوبت و گرد و غبار و یا آسیب به کالا ها می گردد.

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09124617975 | 026-34817497

 

انواع استرچ پالت در هشتگرد

استرچ پالت دستگاهی است که به دلیل استفاده در مکان های مختلف و حجم کالاهای بسته بندی شده در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. از این رو کلی ترین تقسیم بندی استرچ پالت را می توان به صورت این موارد عنوان کرد:
استرچ پالت صفحه گردان
استرچ پالت دروازه ای
استرچ پالت فرودگاهی
در مدل استرچ پالت صفحه گردان که از پرکاربرد ترین مدل های این دستگاه می باشد جهت بسته بندی محصولات در ارتفاع 2متر نیز استفاده می شود و در مدل فرودگاهی که جهت بسته های کوچک و چمدان ها کاربرد دارد و آن را به طور چند چمدان باهم استرچ کشی می کند اکثراً در فرودگاه ها، ترمینال ها و باربری ها استفاده می شود. در استرچ پالت مدل دروازه ای که برای کالاهایی استفاده می شود که ارتفاع بالای 2 متر دارد و وزن پالت آن ها سنگین می باشد که در امتداد خطوط تولید کارخانه ها قرار می گیرند.

برچسب ها : سازنده استرچ پالت در هشتگرد ، مرکز فروش استرچ پالت در هشتگرد ، قیمت خرید استرچ پالت ، استرچ پالت در کرج ، نمایندگی فروش استرچ پالت در کرج ، استرچ پالت صنعتی 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی