ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک

بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک

بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک از بهترین کاربرد های دستگاه شیرینگ پک می باشد. ما در تیم صنعت کاران مهر با استفاده از دانش نوین بهترین و با کیفیت ترین دستگاه شیرینگ پک را در انواع مختلف طراحی و تولید می کنیم. در واقع از شیرینگ پک در بسته بندی منسوجات، مواد غذایی، قطعات ماشین و موارد بسیاری استفاده می شود. جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

 

بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک
 

بهترین بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک

شیرینگ پک با ساختاری که دارد بهترین بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک را انجام می دهد. از واژه شیرینگ می توان به معنای (کشیده شدن) و پک به اسم (بسته) نام برد. شیرینگ پک نوعی بسته بندی محسوب می شود که شامل پوششی از جنس پلاستیک شفاف و نازک است که نایلون شیرینگ نامیده می شود. این نایلون در دستگاه شیرینگ پک به دور کالا کشیده می شود و با بسته بندی و کیپ کردن آن یک بسته بندی مناسب ارائه می دهد. شیرینگ پک برای سلفون کشی بر روی محصولات کفی دار و بدون کفی بسیار مناسب می باشد. از دستگاه شیرینگ پک در صنایع مختلف بسیاری می توان استفاده نمود.
 

جهت کسب  اطلاعات بیشتر در مورد شیرینگ پک با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497

مزایای بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک

جابجایی و حمل و نقل سریع تر و بهتر محصول
حفظ زیبایی ظاهری بسته بندی محصول
جلوگیری از شکستگی و آسیب دیدگی محصول به دلیل حفظ یکپارچگی در بسته بندی
قابلیت انبار داری بهتر و نگهداری طولانی مدت بدون کم شدن کیفیت به دلیل کیپ شدن محصول
دارای قابلیت چاپ و طراحی بر روی فیلم شیرینگ
با عدم نفوذ رطوبت به کارتن و تخریب آن، از افت قیمت محصول جلوگیری می کند.

انواع دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی

دستگاه شیرینگ پک به دلیل قابلیت خوبی که در بسته بندی انواع محصولات دارد در مدل های مختلفی طراحی می شود از جمله:
دستگاه شیرینگ کابینی: در مکانیزم مدل کابینی شیرینگ پک محصول مورد نظر درون کابین دستگاه قرار می گیرد و در آنجا نایلون کشی می شود. این مدل با توجه به حجم دستگاه، ظرفیت متفاوتی دارد.
دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک: دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک دارای نوار نقاله مجهز به اینورتر، سرعت بسته بندی بالا و همچنین امکان تنظیم حرارت، سرعت نوار نقاله و زمان بسته بندی نیز می باشد. در این مدل ورود و خروج محصول در شیرینگ پک توسط نوار نقاله انجام می شود.
دستگاه شیرینگ پک تونلی: از قوی ترین مدل های شیرینگ پک، مدل تونلی می باشد که به دلیل دارا بودن تونل حرارتی برای جذب نایلون شیرینگ به بدنه محصول در بسته بندی محصولات مختلف نیز استفاده می شود.
دستگاه شیرینگ دستی: دستگاه شیرینگ دستی برای بسته بندی محصولات توسط اپراتور کاربرد دارد. این دستگاه کوچک و قابل حمل بوده و از آن در کارگاه های کوچک و کسب و کار های خانگی استفاده فراوانی می شود. مهم ترین ویژگی شیرینگ دستی ارزان و مقرون به صرفه بودن آن است.

قیمت بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک

قیمت بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک به دلیل قابلیت های خوبی که برای منسوجات ایجاد می کند بسیار مقرون به صرفه بوده و مناسب می باشد.

برچسب ها : بسته بندی منسوجات با شیرینگ پک ، بسته بندی با شیرینگ پک ، قیمت فروش شیرینگ پک ، شیرینگ پک ارزان در کرج ، خرید شیرینگ پک سفارشی ، فروش شیرینگ در کرج 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی