ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه میکسر 1000 لیتری

دستگاه میکسر 1000 لیتری

دستگاه میکسر پودر در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار با بالاترین کیفیت و مطابق استاندارد های جهانی طراحی و در ظرفیت های مختلف تولید و ساخته می شوند یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های ساخته شده توسط این مجموعه دستگاه میکسر پودری 1000لیتری می باشد که دارای کاربرد های فراوانی در کارخانجات مختلف است .

میکسر پودر 1000 لیتری چیست

دستگاه های میکسر پودر صنعتی جهت مخلوط کردن انواع پودر ها با هر نوع خاصیت و مدلی با یکدیگر و با درصدهای مختلف است که در تمامی کارخانجات صنعتی و به خصوص دارویی و غذایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد،در این نوع میکسر ها دو نوع پره وجود دارد بدلیل کشیده شدن دو جهت پره حول محور یک شفت در دو مسیر جداگانه جهت ترکیب دو یا چند نوع پودر در زمان کوتاه باعث میکس دقیق مواد می‌شود .در این نوع میکسر ها به دلیل پره کشی بصورت مارپیچی و رفت و برگشتی در تمام جهات حرکت کرده و مواد مختلف را  با درصد بالا و در زمان کوتاه به صورت کاملا یکنواخت با هم ترکیب نموده تا در نهایت یک مخلوط همگن و خمیری شکل بدست آید .قطر شافت اصلی حامل پره ها بسته به عواملی مانند چگالی، دانه بندی و نوع مواد دارد. 

 

میکسر پودر 1000 لیتری

 

مجموعه صنعت کاران مهر سازنده انواع میکسر پودر 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

 

09124617975 | 026-34817497

 


میکسر پودری 1000 لیتری در این مجموعه به صورت دو جداره نیز قابل طراحی هستند، تفاوت میکسر پودری دو جداره با میکسر پودری ساده در عایق بودن دستگاه در برابر سرما و گرما می باشد، میکسر پودر دو جداره مخصوص پودرهایی  است که نیاز به گرمایش ویا سرمایش  دارند در برخی از پودرها در هنگام میکس آنها نیاز است حرارت غیر مستقیم به پودر وارد شود. این عمل در دستگاه میکسر پودر دو  جداره صورت می گیرد.

قیمت دستگاه میکسر 1000 لیتری

دستگاه های میکسر پودری در حجم ها و ظرفیت های مختلف قابل تولید و فروش هستند یکی از پرکاربرد ترین احجام دستگاه میکسر 1000 لیتری می باشد که با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت توسط این مجموعه تولید شده و در دسترس شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

 



فروش میکسر پودری 1000 لیتری

 

 

 

دستگاه میکسر بلندر ، میکسر 1000 لیتری ، دستگاه میکسر ، فروش دستگاه میکسر پودری ، فروش دستگاه میکسر ، دستگاه میکسر ، میکسر پودری ، میکسر 1000 لیتری ، میکسر پودری 1000 لیتری 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی