ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

میکسر پودر کوچک در اشتهارد

میکسر پودر

 میکسرپودر ، ریبون بلندر ، ساخت ماشین سازی صنعت کاران مهر تماما  از جنس استیل 316 (st) و یا 304 (st )  است . که ( ضدزنگ و ضدخش می باشد)  که بنا به سفارش مشتری از جنس آهن نیز ساخته می‌شود.برای جابجایی دستگاه و سهولت حرکت دادن آن از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است .جهت ترکیب پودر با مایعات اسانسی این دستگاه قابلیت نصب نازلها ی مه پاش  جهت مایعات رقیق  را داشته و با توجه به تغییر ویسکوزیته مواد و نوع و حجم مایع  در نوع نازل و نوع پمپ می توان تغییراتی ایجاد کرد تا بتوان به مرحله  اسانس پاشی به صورت افشان رسید. انواع دستگاه های میکسر پودری صنعت کاران مهر  طبق آخرین متد روز دنیا فروش می رسد برای خرید دستگاه میکسر پودر ارزان در اشتهارد با ما در ماشین سازی صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر صنعتی را خریداری نمایید.

برای اطلاع از قیمت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.  09124617975

ریبون بلندر چیست

میکسرهای صنعتی در صنایع غذایی ،دارویی، بهداشتی و اکثر کارخانجات مورد استفاده است که در حداقل زمان مواد مورد نیاز را با یکدیگر مخلوط می کنند.در صنعت برای مخلوط کردن و همگن سازی مواد از میکسر های صنعتی استفاده می شود که بدون دخالت فرد انواع ماده ها را می توان با هم مخلوط نمود مانند مخلوط کردن انواع مایعات با هم،مخلوط جامد و مایع و مخلوط جامد با جامد.دستگاه ریبون بلندر به دلیل اینکه با خیلی از مواد شیمیایی در تماس مستقیم هستند باید مقاوم به خوردگی و از بین رفتن باشند به همین دلیل معمولا از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شوند.دستگاه های میکسر پودر بنا به کارایی دارای تیغه های بلند تیز و یا پارویی پهن و کوتاه هستند. نام دیگر میکسر های صنعتی ریبون بلندر نیز می باشد.
 

میکسر پودر کوچک در اشتهارد

 

قیمت میکسر پودر در اشتهارد

فروش میکسر پودر در اشتهارد

دستگاه میکسر پودر در اشتهارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی