ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

میکسر پودر در مازندران

میکسر پودر

صنعت کاران مهر با چندین سال سالقه درخشان در امر طراحی و ساخت انواع دستگاه میکسر پودر آماده ی خدمت رسانی به شما تولیدکنندگان گرامی می باشد. همانطور که می دانید دستگاه میکسر پودر یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی در امر مخلوط سازی پودر ها با یکدیگر می باشد که بنا به نیاز مشتری در ابعاد و گنجایش های مختلف و با قابلیت های متفاوت قابل طراحی و ساخت است. ما به دلیل فروش بالای دستگاه میکسر پودر در مازندران تخفیفات ویژه ای را برای شما صنعتکاران این شهر در نظر گرفته ایم برای اطلاع از قیمت میکسر پودر در مازندران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا مشاوران ما شما را در امر خرید و قیمت میکسر پودر در مازندران یاری نمایند.

مشخصات فنی میکسر پودر در مازندران

دستگاه میکسر پودر یا دستگاه ریبون بلندر با پره های پروانه ای شکل مخصوص، برای ترکیب چند نوع مواد گرانولی و پودری با یکدیگر به کار می رود. استفاده از این مخلوط کن برای صنایع خوراکی، شیمیایی و صنعتی بلامانع است. سیستم تعیین و قطع پر کردن در این ماشین آلات به وسیله حسگر وزن ( لودسل ) و یا مکانیزم کانتر به کمک ماردون صورت می پذیرد. پره های میکسر پودر تمام محیط مخزن بلندر را پوشش می دهد. طراحی این پره ها به گونه است که مواد را از دور به مرکز و از مرکز به دور مخزن هدایت می کند تا همه محتویات به صورت یکنواخت با یکدیگر در هم آغشته شوند. یعنی حرکت این پره ها به صورت شعاعی و جانبی است.برای خرید دستگاه میکسر پودر در مازندران با ما در مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر در مازندران را خریداری نمایید.همچنین ارزانترین قیمت میکسر پودر در مازندران را با ما می توانید تجربه کنید.
 

میکسر پودر در مازندران

میکسر پودر چیست

از پر اهمیت ترین دستگاه ها در فرآیند تولید مواد غذایی و اعم محصولات پودری شکل،میکسر پودر است که به آن میکسر صنعتی نیز گفته می شود و به دلیل این که این قبیل دستگاه ها نقش مخلوط کردن و طعم دهی به محصولات غذایی را دارد این دستگاه ها در ظرفیت ها و ابعاد متنوعی تولید می شودند. ساخت مواد مختلف بدون مخلوط کردن چند ماده با یکدیگر تقریبا غیر ممکن است. هر ماده ایی برای ساخت و تولید نیازمند مخلوط کردن چندین ماده ی دیگر ، همگن شدن و در صورت عدم پراکندگی ، اجزای جامد در مایعات شسته میشوند و مواد جامد با هم مخلوط میشوند. فرایند مخلوط کردن یکی از مهمترین و اساسی ترین اعمال در همه ی زمینه های دارو سازی ( که بیشترین حساسیت در مقدار مواد را داراست ) ، شیمیایی ، مواد غذایی و… است.

خرید میکسر پودر در مازندران

همانطور که خدمتتان اعلام شد ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع میکسر پودر ارزان و با کیفیت در ابعاد و گنجایش های مختلف را به صورت برقی،گاز سوز و دو گانه طراحی و تولید می کنیم شما مشتریان عزیز می توانید برای دریافت قیمت میکسر پودر در مازندران و همچنین خرید میکسر پودر در مازندران با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

قیمت میکسر پودر در مازندران

دستگاه میکسر پودر در مازندران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی