ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۴۵ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

میکسر پودر قیمت ارزان

میکسر پودر قیمت ارزان

میکسر پودر قیمت مختلفی دارد. این دستگاه با دارا بودن مدل های گوناگون دو جداره،V  شکل، صنعتی و ریبون بلندر و... کارایی بسیاری در صنایع مختلف برای مخلوط کردن انواع مواد پودری با هم دارد. ماشین سازی صنعت کاران مهر تولید کننده میکسر پودر با قیمت ارزان و به صرفه ای می باشد.
جهت خرید از مجموعه می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش میکسر پودر مورد نیاز خود را ثبت نمائید.

ریبون بلندر قیمت ارزان

به طور کلی دستگاه میکسر پودر در میان جوامع صنعتی با نام های مختلفی چون ریبون بلندر، بلندر صنعتی، همزن، مخلوط کن صنعتی، دستگاه بلندر و... شناخته شده است. ماشین سازی صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه میکسرپودر ( ریبون بلندر ) با متد های جدید در ظرفیت های میکسر پودر 100، میکسر پودر 300، میکسر پودر 200، میکسر پودر 400، میکسر پودر  600، میکسر پودر  800، میکسر پودر 1000، میکسر پودر 1500، میکسر پودر 2000، میکسر پودر3000 و میکسر پودر 5000، لیتری می باشد. که با قیمت ارزان و اقتصادی به فروش می رساند.

 

میکسر پودر قیمت ارزان

ویژگی میکسر پودر قیمت ارزان

این که دستگاه میکسر پودر از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار باشد، باعث تمایل افراد به استفاده از این دستگاه صنعتی برای میکس کردن مواد پودری اولیه خود برای کسب و کار های بزرگ و خانگی است.
میکسر پودر صنعتی از مهم ترین دستگاه ها در فرآیند تولید مواد غذایی و کلیه محصولات پودری شکل، محسوب می شود. به دلیل این که این قبیل دستگاه ها نقش مخلوط کردن و طعم دهی به محصولات غذایی را دارند در ظرفیت ها و ابعاد متنوعی تولید می شوند.
دستگاه میکسر پودر صنعتی به دلیل اینکه با خیلی از مواد شیمیایی در تماس مستقیم هستند باید مقاوم به خوردگی و از بین رفتن باشند به همین دلیل معمولا از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شوند. دستگاه های میکسر صنعتی بنا به کارایی دارای تیغه های بلند تیز و یا پارویی پهن و کوتاه هستند.

انواع دستگاه پرکن مایعات روتاری

انواع دستگاه پرکن مایعات روتاری

دستگاه پرکن مایعات روتاری-مایعات غلیظ

از این دستگاه برای پر کردن ظروف با مایعاتی غلیظ مانند عسل، شیره‌های خوراکی مانند انگور و خرما و برخی روغن‌های با غلظت بالا استفاده می‌شود.

دستگاه پرکن مایعات روتاری-مایعات رقیق

از این پرکن مایعات برای ریختن مایعاتی که دارای ویسکوزیته پایینی هستند استفاده می‌شود. مایعاتی نظیر آب میوه‌ها، دوغ، آب معدنی، سرکه، نوشابه و غیره.

نحوه کار دستگاه پرکن مایعات روتاری

دستگاه‌های پرکن مایعات در دو نوع خطی و روتاری یا دوار وجود دارند. در دستگاه‌های پرکن خطی، برای پرکردن ظروف به فضایی با ابعاد ۵ یا ۶ متر (به طول) نیاز است، اما در دستگاه پرکن روتاری، این میزان به ۵/۱ متر کاهش می‌یابد و این امر یک مزیت است.
چند مکانیسم، عملکرد دستگاه پرکن روتاری را پیش می‌برند. عمل پرشدن ظروف توسط دو نازل صورت می‌گیرد. پس از اتمام عملیات پر کردن، عمل گذاشتن و بستن درب توسط قطعه‌ای که معمولا از جنس آلومینیوم است انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌ها و عملکردهای دستگاه پرکن مایعات روتاری این است که می‌تواند مایعات با میزان ۲۵۰ سی سی تا حدود ۴ لیتر را درون ظروف مختلف بسته بندی کند.

مزایای پرکن مایعات روتاری

دستگاه پرکن مایعات روتاری دارای ویژگی‌هایی است که شاید بتوان گفت به عنوان یک مزیت آن را از سایر دستگاه‌های پرکن متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

ایجاد یک وضعیت کاملا بهداشتی حین بسته بندی مواد مختلف , عدم نیاز به تعویض، تنظیم و باز کردن قطعات مختلف دستگاه برای پر کردن چند ظرف، پرکردن و درب گذاری توسط یک دستگاه
(در بسیاری از دستگاه‌های روتاری، عمل شستشوی دستگاه به صورت اتوماتیک (خودکار) صورت می‌گیرد.)

 

دستگاه پرکن مایعات روتاری

چاپ لیبل شیرینگ

چاپ لیبل شیرینگ

چاپ لیبل برای دستگاه لیبل شیرینگ صورت می گیرد. دستگاه لیبل شیرینگ، یکی از دستگاه های پر کاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود که برای چسباندن انواع لیبل و برچسب ها به بدنه ظروف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه برای چسباندن لیبل ها از حرارت و گرمای تونل حرارتی دستگاه لیبل شیرینگ استفاده می نماید.

لیبل شیرینگ چیست

در کنار ویژگی هایی که بسته بندی و لیبل زنی به کمک دستگاه لیبل شرینگ دارد، استفاده از فیلم های چاپ شده برتری ویژه ای ایجاد نموده است. به طوری که این فیلم ها ضمن بسته بندی و محافظت از محصول نقش تبلیغ کالا را هم ایفا می کند. معمولا بر خلاف شیرینگ دسته ای محصولات به منظور بسته بندی و محافظت، لیبل شرینگ جهت بسته بندی تکی روی ظروف و بطری استفاده می شود.
چاپ به روی لیبل شرینگ به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد. و به راحتی این رول ها با نماد و تصاویر دلخواه قابل سفارش هستند.
امروزه برای پلمپ کردن درب ظروف نیز از لیبل شرینگ استفاده می کنند. در این حالت که خیلی هم مرسوم شده غلاف تنها به دور در محصول انداخته می شود و بعد از هدایت از تونل حرارتی دستگاه شیرینگ پک درب کالا مهر و موم می گردد.

 

چاپ لیبل شیرینگ

چاپ لیبل شیرینگ حرارتی بطری

لیبل شیرینگ حرارتی نوعی روکش‌های جمع شونده است که بیشتر از آن برای عایق سیم، کابل، اتصالات و … استفاده می‌شود. این نوع روکش‌ها در برابر علائم محیطی بسیار زیادی همچون فرسودگی، تغییرات آب وهوایی و… مقاومت بسیار زیادی دارند.
در چاپ لیبل شیرینگ حرارتی نوعی لیبل روی جسم به کمک حرارت چسبانده می‌شود. البته برای حرارت دادن شیرینگ لازم است از یک وسیله مطمئن مانند سشوار صنعتی استفاده کرد. 

عملکرد دستگاه لیبل شیرینگ

در شرح عملکرد دستگاه لیبل شیرینگ می توان گفت، تکه ای از این لیبل های نازک برش داده می شود و به فراخور نحوه کار، روی محصول، دور کل محصول و یا قسمتی از دور محصول (مثلا تنها بخش درب محصول) را به صورت یک غلاف درز دار می گیرد. عملیات برش و قرار دادن غلاف ها می تواند به صورت خودکار و یا دستی انجام گیرد. سپس محصول به کمک نوار نقاله به کوره حرارتی با طول 2-3 هدایت می شود. بعد از حرارت دهی این لایه دچار جمع شدگی می شود و مانند یک پوشش تمام یا بخشی از محصول را درون خود جای می دهد. استفاده از هوای داغ ، اشعه مادون قرمز و تونل‌های بخار روش هایی هستند که برای شیرینگ در دستگاه لیبل شیرینگ استفاده می‌‌شود. البته باید گفت که ضریب انقباض فیلم یا نایلون شیرینگ بسته به کیفیت و جنس آن متفاوت است.

انواع لیبل شیرینگ 

لیبل شیرینگ ها محصولات را در مدل های مختلفی لیبل زنی می کنند. از جمله موارد زیر:
تمام بدنه و درب 
وسط 
تمام بدنه
بسته بندی چندتایی
فقط درب 

تفاوت میکسر افقی و میکسر عمودی

تفاوت میکسر افقی و میکسر عمودی چیست

دستگاه میکسر پودر برای مخلوط کردن انواع مواد پودری کاربرد دارد، و به دلیل کارایی که دارد در صنایع مختلفی قابل استفاده است. این دستگاه به دلیل کاربری های متنوع، در مدل های گوناگونی طراحی و تولید می شود.
از دستگاه های میکسر پودر که وجود دارند می توان به مدل میکسر پودر افقی و میکسر پودر عمودی اشاره نمود. در ادامه این مقاله به تفاوت هایی که این دو دستگاه میکسر با هم دارند، می پردازیم.

دستگاه میکسر افقی

میکسر افقی یکی از انواع دستگاه های میکسر پودر می باشد که با نام ریبون بلندر نیز شناخته می شود. در میان تولید کنندگان به این دستگاه ها، میکسر های افقی پودری نیز می گویند.
از میکسر های پودر در صنایع بزرگ با ظرفیت های مختلفی استفاده می شود. در واقع کاربرد اصلی یک دستگاه میکسر پودر،  قابلیت میکس و ترکیب و مخلوط کردن مواد اولیه می باشد.
میکسر پودر افقی از دستگاه های پر کاربرد و معروف میکسر پودر می باشد که در صنایع دارویی و شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع خوراک دام و طیور و ... استفاده فراوانی می شود.
این نوع دستگاه ها، دارای یک محور افقی هستند که در اثر حرکت پدال ها، مواد اولیه پودری در مخزن میکسر از یک سمت به سمت دیگر حرکت می کنند.
فرآیند مخلوط شدن مواد پودری در دستگاه میکسر افقی به صورت حرکت رفت و برگشتی و بدون دخالت نیروی جاذبه انجام می شود.

 

تفاوت میکسر افقی و میکسر عمودی چیست

انواع میکسر افقی

موارد مختلفی بر ساخت میکسر های افقی موثر می باشد که می توان به این موارد اشاره کرد:
شکل مخزن دستگاه
تعداد محور اصلی
نوع تیغه
ثابت یا متحرک بودن دستگاه که قابل جابجایی باشد.

دستگاه میکسر عمودی

یکی از انواع دستگاه های میکسر پودر، میکسر عمودی است که مخزن دستگاه به صورت عمود بر زمین قرار می گیرد که کاربرد مختلفی در صنایع دارد. در واقع ماهیت فرآیند مخلوط کردن برای انواع صنایع را می توان با استفاده از میکسر های پودر دانست.
میکسر های پودر با مخازن عمودی از ماشنی آلات قدرتمند محسوب می شوند که در زمینه های مختلفی کارایی دارند. میکسر های عمودی دارای یک مارپیچ عمودی هستند که در میانه مخزن اصلی قرار می گیرد.

کاربرد میکسر های عمودی

دستگاه های میکسر پودر عمودی را می توان در قالب های 1 تا 3 تن طراحی نمود. از مهم ترین مزیت این دستگاه، علاوه بر نوع مخلوطی که انجام می دهند، ظرفیت های آن است. زیرا ظرفیت های مخازن عمودی که در اندازه های بالا طراحی می شوند بسیار کاربردی می باشد.

تفاوت میکسر افقی و میکسر عمودی

فرآیند مخلوط شدن در یک دستگاه میکسر افقی به شکل رفت و برگشت برخلاف میکسر پودر عمودی است که نیازی به نیروی جاذبه ندارد.
میکسر های افقی در مقایسه با میکسر های عمودی دارای ظرفیت کمتری هستند.
میکسر های افقی نسبت به میکسر های عمودی دارای کیفیت و سرعت میکسر بالاتری نیز هستند.
میکسر عمودی در مقایسه با میکسر افقی به طور عمده میکسر مرغداری نیز شناخته می شود که کاربرد کمتری در صنعت تولید خوراک طیور دارد.
کاربردی میکسر های عمودی در میکس در ظرفیت های بالا محسوب می شود.
به دلیل فرآیندی که در میکسر های عمودی انجام می شود، در صنایع مختلفی چون صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی مانند میکسر افقی کاربرد ندارد.

فروش دستگاه بسته بندی در کرج

فروش دستگاه بسته بندی در کرج

فروش دستگاه بسته بندی در کرج، که با نام شیرینگ پک شناخته شده است، در مجموعه صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. دستگاه شیرینگ پک که از شاخص ترین دستگاه های صنعتی در حوزه بسته بندی محصولات مختلف می باشد، با کیفیت بالای ساخت و قیمت مناسب به فروش می رسد.
جهت سفارش دستگاه شیرینگ پک مورد نیاز خود می توانید با واحد فروش شرکت صنعت کاران مهر تماس حاصل نمائید.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

واژه شیرینگ در معنای لغت به معنی جمع شدن یا کوچک شدن می باشد که ریشه انگلیسی دارد. در فرآیند شیرینگ شدن محصول یا محصولات با استفاده از سلفونی که به دور آن بسته می شود برای جابجایی آماده می شود. این سلفون برای محافظت از محصول بوده و مانع از نفوذ اجسام خارجی مانند گرد و غبار، مایعات، حشرات و… به داخل بسته می شود.
دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی محصولات مختلف مانند کارتن، جعبه، بطری و… استفاده می شود.
به طور کلی دستگاه شیرینگ پک به دستگاهی گفته می شود که برای ایجاد تعادل دو یا چند محصول پوسته ای از سلفون را به دور محصول پک (در اصطلاح جمع و کوچک) می کند.
دستگاه شیرینگ پک کاربردهای مختلفی دارد و در حجم های متفاوت متناسب با نیاز خریدار طراحی و ساخته می شود.

 

فروش دستگاه بسته بندی در کرج

انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

  • دستگاه شیرینگ تونلی
  • دستگاه شیرینگ کابینی
  • دستگاه شیرینگ رومیزی
  • دستگاه شیرینگ دستی
  • دستگاه شیرینگ پک اتومات
  • دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک
  • دستگاه شیرینگ گاز سوز
  • دستگاه شیرینگ اورلپ

نایلون شیرینگ پک

در تمامی مدل های دستگاه بسته بندی شیرینگ پک، دستگاه نیاز به نایلون یا همان فیلم شیرینگ دارد که در زمان خرید فیلم حتما باید کیفیت آن مورد بررسی قرار گیرد تا پس از جذب نایلون مشکلاتی همچون کدر شدن رنگ و یا پاره شدن و یا خشک شدن نایلون شیرینگ پک پیش نیاید.

میکسر پودر برقی

میکسر پودر برقی

میکسر پودر برقی یا صنعتی، در وقع یک دستگاه برقی است که به دلیل کارایی فوق العاده ای که دارد، در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله برقی، برای مخلوط کردن مواد پودری با یکدیگر، قدرت موتور را به تیغه های دستگاه انتقال خواهد داد.
با استفاده از میکسر پودر برقی می توان در صنایع مختلف، انواع مواد پودری با درجه سختی های متفاوت را با یکدیگر مخلوط نموده و یک ترکیب ایده آل به دست آورد. میکسرپودر برقی صنعتی از متداول ترین دستگاه های پر کاربرد به شمار می آید که برای بدست آوردن انواع محصولات پودری مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای دستگاه میکسر پودر برقی

دستگاه میکسر پودر برقی از اجزایی ساخته شده است که با هماهنگی این قطعات با یکدیگر، مواد پودری با یکدیگر ترکیب شده و یک مخلوط همگن و یکنواخت به دست می آید.
از اجزای میکسر پودر برقی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مخزن میکسر پودر برقی

مخزن این دستگاه، قسمتی است که مواد اولیه پودری در آن قرار می گیرند و به کمک اجزای دیگر با هم دیگر مخلوط می شوند. مخزن دستگاه می تواند ثابت یا گردان، Uشکل ، Vشکل، بشکه ای و... طراحی شود. دارای دریچه ورودی و خروجی مواد پودری می باشد. از ویژگی های خوب این مخزن، طراحی آن در حجم های مختلف بنا بر نیاز مشتری می باشد.

پایه های میکسرپودر برقی

میکسرپودر برقی دارای پایه های می باشد که نگهدارنده مخزن دستگاه هستند. برای راحتی در جابجایی دستگاه، می توان در زیر پایه های مخزن، چرخ قرار داد. ساختار پایه های تعبیه شده در زیر مخزن، بستگی به ظرفیت مخزن دستگاه دارد.

موتور گیربکس

موتور گیربکس میکسر پودر برقی وظیفه به حرکت در آوردن تیغه ها و پره های میکسر را دارد. این موتور برقی در بیرون از مخزن دستگاه و پشت آن تعبیه شده است. بنا به ظرفیت و نوع کاربرد میکسر پودر برقی ممکن است نوع موتور گیربکس متفاوت باشد.

 

میکسر پودر برقی

 

پره های میکسر پودر برقی

به طور کلی نیروی برقی میان اجزای میکسر سبب هماهنگی و کل فرآیند مخلوط شدن مواد پودری می شود. قدرت پره ها که متصل به شفت اصلی مخزن می باشند، از موتورگیربکس برقی نشات می گیرد. پره های دستگاه وظیفه مهم مخلوط کردن مواد پودری با کیفیت بالا و با دقت زیاد را بر عهده دارند.

کاربرد میکسر پودر برقی

همان طور که متوجه شدید، کاربرد میسر پودر برقی بسیار گسترده است. این دستگاه برای تمامی محصولات شیمیایی، صنعتی، دارویی، بهداشتی و غذایی که مواد اولیه آنها به صورت پودر می باشد، کاربرد دارد.
میکسر پودر برقی صنعتی در ظرفیت‌های مختلف و با توان‌ متفاوت به فروش می‌رسند. با استفاده از دستگاه میکسر پودر صنعتی می توان انواع مواد پودری را به راحتی و با دقت بالا و سرعت بهینه ای مخلوط کرده و یک ترکیب یکنواخت و همگن به دست آورد که در نتیجه نهایی محصول، بسیار موثر می باشد.

ساخت دستگاه میکسر پودر

ساخت دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر با استفاده از قطعات استاندارد و روش های نوین تولید توسط سازندگان ماشین آلات صنعتی با کیفیت بالایی طراحی و تولید می شود. همچنین تولید این دستگاه در حجم های مختلفی انجام می شود. که برای استفاده در کارخانجات صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.
در واقع تولید انواع دستگاه میکسرپودر که با نام ریبون بلندر در صنایع مختلف شناخته می شود، با متد های جدید در حجم و ظرفیت های میکسر پودر 100، میکسر پودر 300، میکسر پودر 200، میکسر پودر 400، میکسر پودر  600، میکسر پودر  800، میکسر پودر 1000، میکسر پودر 1500، میکسر پودر 2000، میکسر پودر3000 و میکسر پودر 5000، لیتری و غیره می باشد.

 

 

تاثیر حجم میکسر پودر بر قیمت آن

عوامل موثر در انتخاب میکسر پودر مناسب

باید گفت انتخاب صحیح نوع دستگاه میکسرپودر، تاثیر بسزایی در میکس و مخلوط کردن کامل و یکنواخت بودن مواد دارد. در میکسر پودر هایی که از جنس استیل ساخته شده اند، در صورت نیاز می توان آن را در تماس با آب قرار داد و به راحتی شستشو و تمیز کرد.
با توجه به نیاز و نوع پودر همچون پودرهای اسیدی، شیمیایی و خوراکی این دستگاه از آهن و استیل 304 یا 316 ساخته می شود.
همچنین قدرت الکتروموتور و گیربکس دستگاه، به حجم مخزن میکسر پودر و چگالی مواد پودری بستگی دارد. به این ترتیب هر چه میزان حجم مخزن بزرگتر شود، قدرت الکتروموتور نیز افزایش می یابد. ظرفیت حجم مخزن متناسب با نیاز تولید محصولات پودری و همچنین درخواست مشتری ساخته می شود.
یاتاقان و فلنچ های دستگاه به گونه ای طراحی و آب بند شده اند که مانع ریزش پودر می شوند. و برای ثابت ماندن و جلوگیری از لرزش و ایجاد تعادل در حین کار، دستگاه دارای پایه هایی مقاوم وابسته به حجم مخزن می باشد. که از حجم 1000 لیتر به بالا نوع پایه های دستگاه فرق می کند و به جای پروفیل یا ناودونی از ورق خود مخزن استفاده می شود.

حجم میکسر پودر و تاثیر آن در قیمت

میکسر پودر به دلیل مدل های مختلفی که دارد در ظرفیت ها و ابعاد و اندازه های مورد نیاز مشتری ساخته می شود. از این رو قیمت دستگاه متفاوت عرضه می شود.
از آن جا که در حجم های بیشتر دستگاه، مقدار بیشتری از قطعات در ساخت میکسر پودر به کار می رود، پس هزینه ساخت آن نیز بالا می رود. و متناسب با آن، قیمت میکسرپودر نیز افزایش می یابد.
بدیهی است که قیمت میکسر پودر با ظرفیت 100 لیتری در مقایسه با میکسر پودر با حجم و ظرفیت 1000 لیتری بسیار متفاوت می باشد.

کاربرد دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

کاربرد دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک در بسته بندی محصولات مختلف در صنایع بسیاری کارایی دارد. از جمله صنایعی که این این دستگاه بسته بندی استفاده می کنند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دستگاه شیرینگ پک در صنایع غذایی

برای بسته‌بندی غذا در رستوران‌ها، بسته‌بندی شکلات، شیرینی، تن ماهی، چای، بیسکوئیت و… می توان از دستگاه شیرینگ پک استفاده کرد.

دستگاه شیرینگ پک در صنایع شیمیایی

دستگاه شیرینگ برای بسته‌بندی روغن، آب رادیاتور، ضد یخ و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه شیرینگ پک در تولید دارو

برای بسته‌بندی قرص، پماد، شربت، شامپو و… می‌توان از دستگاه شیرینگ استفاده کرد.

دستگاه شیرینگ پک در صنعت آرایشی و بهداشتی

دستگاه شیرینگ برای بست‌بندی کرم، عطر، لوسیون، ادکلن و… کاربرد دارد.

دستگاه شیرینگ پک در تولیدات شوینده و پاک‌کننده

برای بسته بندی مایع ظرفشویی، جرم‌گیر، سفیدکننده و مایه دستشویی دستگاه شرینک پک بهترین انتخاب است.

دستگاه شیرینگ پک در تولیدات بازی و سرگرمی

این دستگاه برای بسته‌بندی پازل، لوازم ورزشی، لوازم تحریر، کتاب و… کاربرد دارد.

دستگاه شیرینگ پک در تولیدات صنایع

همچنین از دستگاه‌های شیرینگ پک در بسته‌بندی قطعات خودرو، انواع فیلترها، واشرهای سیلندر، لوازم خانه و… نیز استفاده می‌کنند.

مزایای خوب دستگاه شیرینگ پک

دستگاه‌های شیرینگ پک سبب جابجایی آسان محصولات، جلوگیری از گردوغبار به داخل محصول، شکستن یا آسیب دیدن به محصول داخل جعبه، ایجاد امکان چسباندن مارک و نماد شرکت بر روی محصولات و… می‌شود. انواع دستگاه شیرینگ پک در صنعت و موقعیت‌های مختلف کاربرد بسیار مهمی دارند و می توان با توجه به ابعاد و اندازه و وزن محصول، مناسب ترین دستگاه را انتخاب نمود.

 

شیرینگ پک

ساخت نوار زنجیری بارگیری در کرج

ساخت نوار زنجیری بارگیری در کرج

ساخت نوار نقاله زنجیری بارگیری در کرج توسط مجموعه صنعت کاران مهر انجام می شود. جهت سفارش انواع نوار نقاله با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497

 

ساخت نوار زنجیری بارگیری

نوار زنجیری بارگیری از زیر مجموعه های نوار نقاله ها می باشد که به صورت زنجیری بوده و در فرآیند بارگیری ها و تخلیه به کار گرفته می شود. نوار زنجیری بارگیری بسیار کاربردی در صنایع مختلف می باشد.
نوار نقاله زنجیری نوعی ساده از تجهیزات کانوایر می باشد که به طور معمول در حمل پالت و مواد فله مانند غلات ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد نوار نقاله زنجیری در صنعت انتقال بسیار گسترده می باشد.
این تجهیزات مکانیکی که بر روی سیستم انتقال نصب می شود، عامل اصلی انتقال محسوب می شوند. جنس تسمه نوار نقاله زنجیری از فلز بوده و قابلیت تولید در هر نوع از فلزات را دارند. نوار نقاله زنجیری با به کار گیری یک زنجیر پیوسته مداوم و حمل یک سری از آویز تک، ترتیب زنجیره ای توسط یه موتور حرکت می کنند و مواد بر روی آویز آویزان می شوند.
به طور کلی می توان گفت نوار نقاله زنجیری نوعی فلز می باشد که به صورت زنجیر هایی به هم متصل می باشند. حرکت این زنجیر ها با نیروی موتور است. درکارخانجاتی که از مواد با وزن بالا استفاده می شود هم به صورت ثابت و هم متحرک کاربرد دارند.

 

ساخت نوار زنجیری بارگیری در کرج

مزیت استفاده از نوار نقاله زنجیری 

تسمه نوار نقاله زنجیری در برابر سایش مقاوم می باشد.
نوار نقاله زنجیری قابلیت رسانایی بالایی دارد به همین دلیل از جرقه و آتش سوزی جلوگیری می کند.
عرض نوار نقاله زنجیری ثابت نیست و متغیر می باشد و بنا به نیاز مشتری می توان آن را در عرض های متفاوتی طراحی کرد و ساخت.
می توان نوار نقاله زنجیری را بنا به نیاز مشتری آجدار تولید کرد تا برای انواع جابجایی ها در سطوح شیبدار استفاده شود.
به طور کلی تولید نوار زنجیری بارگیری با توجه به فضای مورد استفاده، شکل بار، نوع و مکانیزم نوار نقاله بستگی دارد که باید در طراحی و ساخت آن توجه به این نکات رعایت شود.

دستگاه شیرینگ پک بطری

دستگاه شیرینگ پک

شیرینگ پک در واژه به معنی کشیدن و بسته بندی می باشد. این دستگاه نوعی از بسته بندی را شامل می شود که پوششی از جنس نایلون پلاستیک که نازک و شفاف است که نایلون شیرینگ گفته می شود به دور کالا کشیده می شود و علاوه بر این که چند محصول را کنار هم نگهداری و بسته بندی می کند، محافظی برای کالا محسوب می شود.
با استفاده از دستگاه شیرینگ پک، می توان چندین محصول را که از جهت تعادل ناپایدار هستند در کنار یکدیگر قرار داد. شیرینگ بطری های آب نمونه بارز این استفاده است.

 

دستگاه شیرینگ پک دستی بطری

 

شیرینگ پک دستی

یکی از انواع دستگاه شیرینگ پک، مدل شیرینگ پک دستی می باشد که دارای قیمت مناسبتری نسبت به دیگر مدل های این دستگاه است. دستگاه های شیرینگ دستی بسیار ارزان و مقرون به صرفه اند و می توانند برای مصارف مختلف به کارگرفته شود.

شیرینگ پک دستی بطری

تا به حال پک های بطری نوشیدنی های مختلف را دیده اید که برای راحتی در حمل و نقل و سلامت رسیدن بطری ها دور آنها با پلاستیکی مقاوم بسته شده و یا در اصطلاح شیرینگ شده است. این کار بر عهدۀ دستگاه شیرینگ پک است.
همانطور که ذکر شد، دستگاه شیرینگ پک دارای انواع مختلفی می باشد که در بسته بندی بطری ها می توان از مدل شیرینگ پک دستی بطری نیز استفاده نمود.
درون دستگاه سلفون مخصوص شیرینگ یا نایلون شیرینگ قرار دارد که از جنس PVC و POF است که باعث شفافیت و کیفیت شیرینگ می شود.
با توجه به تنظیمات دستگاه شیرینگ پک، میزان گرمایی که برای هر دستگاه در نظر گرفته می شود باعث کاهش هزینه برق مصرفی خواهد شد.
از دستگاه شیرینگ دستی برای بسته بندی تجهیزات پزشکی، مواد شیمیایی، مواد غذایی، بسته بندی خشکبار و دارویی استفاده می شود. علاوه بر این به عنوان دستگاه وکیوم غذای بیرون بر، دستگاه وکیوم خانگی و دستگاه شیرینگ دستی استفاده می شود.
قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی بسیار مقرون به صرفه است.