ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

انواع دستگاه پرکن مایعات روتاری

انواع دستگاه پرکن مایعات روتاری

دستگاه پرکن مایعات روتاری-مایعات غلیظ

از این دستگاه برای پر کردن ظروف با مایعاتی غلیظ مانند عسل، شیره‌های خوراکی مانند انگور و خرما و برخی روغن‌های با غلظت بالا استفاده می‌شود.

دستگاه پرکن مایعات روتاری-مایعات رقیق

از این پرکن مایعات برای ریختن مایعاتی که دارای ویسکوزیته پایینی هستند استفاده می‌شود. مایعاتی نظیر آب میوه‌ها، دوغ، آب معدنی، سرکه، نوشابه و غیره.

نحوه کار دستگاه پرکن مایعات روتاری

دستگاه‌های پرکن مایعات در دو نوع خطی و روتاری یا دوار وجود دارند. در دستگاه‌های پرکن خطی، برای پرکردن ظروف به فضایی با ابعاد ۵ یا ۶ متر (به طول) نیاز است، اما در دستگاه پرکن روتاری، این میزان به ۵/۱ متر کاهش می‌یابد و این امر یک مزیت است.
چند مکانیسم، عملکرد دستگاه پرکن روتاری را پیش می‌برند. عمل پرشدن ظروف توسط دو نازل صورت می‌گیرد. پس از اتمام عملیات پر کردن، عمل گذاشتن و بستن درب توسط قطعه‌ای که معمولا از جنس آلومینیوم است انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌ها و عملکردهای دستگاه پرکن مایعات روتاری این است که می‌تواند مایعات با میزان ۲۵۰ سی سی تا حدود ۴ لیتر را درون ظروف مختلف بسته بندی کند.

مزایای پرکن مایعات روتاری

دستگاه پرکن مایعات روتاری دارای ویژگی‌هایی است که شاید بتوان گفت به عنوان یک مزیت آن را از سایر دستگاه‌های پرکن متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

ایجاد یک وضعیت کاملا بهداشتی حین بسته بندی مواد مختلف , عدم نیاز به تعویض، تنظیم و باز کردن قطعات مختلف دستگاه برای پر کردن چند ظرف، پرکردن و درب گذاری توسط یک دستگاه
(در بسیاری از دستگاه‌های روتاری، عمل شستشوی دستگاه به صورت اتوماتیک (خودکار) صورت می‌گیرد.)

 

دستگاه پرکن مایعات روتاری

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی