ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

تفاوت میکسر افقی و میکسر عمودی

تفاوت میکسر افقی و میکسر عمودی چیست

دستگاه میکسر پودر برای مخلوط کردن انواع مواد پودری کاربرد دارد، و به دلیل کارایی که دارد در صنایع مختلفی قابل استفاده است. این دستگاه به دلیل کاربری های متنوع، در مدل های گوناگونی طراحی و تولید می شود.
از دستگاه های میکسر پودر که وجود دارند می توان به مدل میکسر پودر افقی و میکسر پودر عمودی اشاره نمود. در ادامه این مقاله به تفاوت هایی که این دو دستگاه میکسر با هم دارند، می پردازیم.

دستگاه میکسر افقی

میکسر افقی یکی از انواع دستگاه های میکسر پودر می باشد که با نام ریبون بلندر نیز شناخته می شود. در میان تولید کنندگان به این دستگاه ها، میکسر های افقی پودری نیز می گویند.
از میکسر های پودر در صنایع بزرگ با ظرفیت های مختلفی استفاده می شود. در واقع کاربرد اصلی یک دستگاه میکسر پودر،  قابلیت میکس و ترکیب و مخلوط کردن مواد اولیه می باشد.
میکسر پودر افقی از دستگاه های پر کاربرد و معروف میکسر پودر می باشد که در صنایع دارویی و شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع خوراک دام و طیور و ... استفاده فراوانی می شود.
این نوع دستگاه ها، دارای یک محور افقی هستند که در اثر حرکت پدال ها، مواد اولیه پودری در مخزن میکسر از یک سمت به سمت دیگر حرکت می کنند.
فرآیند مخلوط شدن مواد پودری در دستگاه میکسر افقی به صورت حرکت رفت و برگشتی و بدون دخالت نیروی جاذبه انجام می شود.

 

تفاوت میکسر افقی و میکسر عمودی چیست

انواع میکسر افقی

موارد مختلفی بر ساخت میکسر های افقی موثر می باشد که می توان به این موارد اشاره کرد:
شکل مخزن دستگاه
تعداد محور اصلی
نوع تیغه
ثابت یا متحرک بودن دستگاه که قابل جابجایی باشد.

دستگاه میکسر عمودی

یکی از انواع دستگاه های میکسر پودر، میکسر عمودی است که مخزن دستگاه به صورت عمود بر زمین قرار می گیرد که کاربرد مختلفی در صنایع دارد. در واقع ماهیت فرآیند مخلوط کردن برای انواع صنایع را می توان با استفاده از میکسر های پودر دانست.
میکسر های پودر با مخازن عمودی از ماشنی آلات قدرتمند محسوب می شوند که در زمینه های مختلفی کارایی دارند. میکسر های عمودی دارای یک مارپیچ عمودی هستند که در میانه مخزن اصلی قرار می گیرد.

کاربرد میکسر های عمودی

دستگاه های میکسر پودر عمودی را می توان در قالب های 1 تا 3 تن طراحی نمود. از مهم ترین مزیت این دستگاه، علاوه بر نوع مخلوطی که انجام می دهند، ظرفیت های آن است. زیرا ظرفیت های مخازن عمودی که در اندازه های بالا طراحی می شوند بسیار کاربردی می باشد.

تفاوت میکسر افقی و میکسر عمودی

فرآیند مخلوط شدن در یک دستگاه میکسر افقی به شکل رفت و برگشت برخلاف میکسر پودر عمودی است که نیازی به نیروی جاذبه ندارد.
میکسر های افقی در مقایسه با میکسر های عمودی دارای ظرفیت کمتری هستند.
میکسر های افقی نسبت به میکسر های عمودی دارای کیفیت و سرعت میکسر بالاتری نیز هستند.
میکسر عمودی در مقایسه با میکسر افقی به طور عمده میکسر مرغداری نیز شناخته می شود که کاربرد کمتری در صنعت تولید خوراک طیور دارد.
کاربردی میکسر های عمودی در میکس در ظرفیت های بالا محسوب می شود.
به دلیل فرآیندی که در میکسر های عمودی انجام می شود، در صنایع مختلفی چون صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی مانند میکسر افقی کاربرد ندارد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی