ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

ساخت نوار زنجیری بارگیری در کرج

ساخت نوار زنجیری بارگیری در کرج

ساخت نوار نقاله زنجیری بارگیری در کرج توسط مجموعه صنعت کاران مهر انجام می شود. جهت سفارش انواع نوار نقاله با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497

 

ساخت نوار زنجیری بارگیری

نوار زنجیری بارگیری از زیر مجموعه های نوار نقاله ها می باشد که به صورت زنجیری بوده و در فرآیند بارگیری ها و تخلیه به کار گرفته می شود. نوار زنجیری بارگیری بسیار کاربردی در صنایع مختلف می باشد.
نوار نقاله زنجیری نوعی ساده از تجهیزات کانوایر می باشد که به طور معمول در حمل پالت و مواد فله مانند غلات ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد نوار نقاله زنجیری در صنعت انتقال بسیار گسترده می باشد.
این تجهیزات مکانیکی که بر روی سیستم انتقال نصب می شود، عامل اصلی انتقال محسوب می شوند. جنس تسمه نوار نقاله زنجیری از فلز بوده و قابلیت تولید در هر نوع از فلزات را دارند. نوار نقاله زنجیری با به کار گیری یک زنجیر پیوسته مداوم و حمل یک سری از آویز تک، ترتیب زنجیره ای توسط یه موتور حرکت می کنند و مواد بر روی آویز آویزان می شوند.
به طور کلی می توان گفت نوار نقاله زنجیری نوعی فلز می باشد که به صورت زنجیر هایی به هم متصل می باشند. حرکت این زنجیر ها با نیروی موتور است. درکارخانجاتی که از مواد با وزن بالا استفاده می شود هم به صورت ثابت و هم متحرک کاربرد دارند.

 

ساخت نوار زنجیری بارگیری در کرج

مزیت استفاده از نوار نقاله زنجیری 

تسمه نوار نقاله زنجیری در برابر سایش مقاوم می باشد.
نوار نقاله زنجیری قابلیت رسانایی بالایی دارد به همین دلیل از جرقه و آتش سوزی جلوگیری می کند.
عرض نوار نقاله زنجیری ثابت نیست و متغیر می باشد و بنا به نیاز مشتری می توان آن را در عرض های متفاوتی طراحی کرد و ساخت.
می توان نوار نقاله زنجیری را بنا به نیاز مشتری آجدار تولید کرد تا برای انواع جابجایی ها در سطوح شیبدار استفاده شود.
به طور کلی تولید نوار زنجیری بارگیری با توجه به فضای مورد استفاده، شکل بار، نوع و مکانیزم نوار نقاله بستگی دارد که باید در طراحی و ساخت آن توجه به این نکات رعایت شود.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی