ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

میکسر پودر برقی

میکسر پودر برقی

میکسر پودر برقی یا صنعتی، در وقع یک دستگاه برقی است که به دلیل کارایی فوق العاده ای که دارد، در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله برقی، برای مخلوط کردن مواد پودری با یکدیگر، قدرت موتور را به تیغه های دستگاه انتقال خواهد داد.
با استفاده از میکسر پودر برقی می توان در صنایع مختلف، انواع مواد پودری با درجه سختی های متفاوت را با یکدیگر مخلوط نموده و یک ترکیب ایده آل به دست آورد. میکسرپودر برقی صنعتی از متداول ترین دستگاه های پر کاربرد به شمار می آید که برای بدست آوردن انواع محصولات پودری مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای دستگاه میکسر پودر برقی

دستگاه میکسر پودر برقی از اجزایی ساخته شده است که با هماهنگی این قطعات با یکدیگر، مواد پودری با یکدیگر ترکیب شده و یک مخلوط همگن و یکنواخت به دست می آید.
از اجزای میکسر پودر برقی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مخزن میکسر پودر برقی

مخزن این دستگاه، قسمتی است که مواد اولیه پودری در آن قرار می گیرند و به کمک اجزای دیگر با هم دیگر مخلوط می شوند. مخزن دستگاه می تواند ثابت یا گردان، Uشکل ، Vشکل، بشکه ای و... طراحی شود. دارای دریچه ورودی و خروجی مواد پودری می باشد. از ویژگی های خوب این مخزن، طراحی آن در حجم های مختلف بنا بر نیاز مشتری می باشد.

پایه های میکسرپودر برقی

میکسرپودر برقی دارای پایه های می باشد که نگهدارنده مخزن دستگاه هستند. برای راحتی در جابجایی دستگاه، می توان در زیر پایه های مخزن، چرخ قرار داد. ساختار پایه های تعبیه شده در زیر مخزن، بستگی به ظرفیت مخزن دستگاه دارد.

موتور گیربکس

موتور گیربکس میکسر پودر برقی وظیفه به حرکت در آوردن تیغه ها و پره های میکسر را دارد. این موتور برقی در بیرون از مخزن دستگاه و پشت آن تعبیه شده است. بنا به ظرفیت و نوع کاربرد میکسر پودر برقی ممکن است نوع موتور گیربکس متفاوت باشد.

 

میکسر پودر برقی

 

پره های میکسر پودر برقی

به طور کلی نیروی برقی میان اجزای میکسر سبب هماهنگی و کل فرآیند مخلوط شدن مواد پودری می شود. قدرت پره ها که متصل به شفت اصلی مخزن می باشند، از موتورگیربکس برقی نشات می گیرد. پره های دستگاه وظیفه مهم مخلوط کردن مواد پودری با کیفیت بالا و با دقت زیاد را بر عهده دارند.

کاربرد میکسر پودر برقی

همان طور که متوجه شدید، کاربرد میسر پودر برقی بسیار گسترده است. این دستگاه برای تمامی محصولات شیمیایی، صنعتی، دارویی، بهداشتی و غذایی که مواد اولیه آنها به صورت پودر می باشد، کاربرد دارد.
میکسر پودر برقی صنعتی در ظرفیت‌های مختلف و با توان‌ متفاوت به فروش می‌رسند. با استفاده از دستگاه میکسر پودر صنعتی می توان انواع مواد پودری را به راحتی و با دقت بالا و سرعت بهینه ای مخلوط کرده و یک ترکیب یکنواخت و همگن به دست آورد که در نتیجه نهایی محصول، بسیار موثر می باشد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی