ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

میکسر پودر قیمت ارزان

میکسر پودر قیمت ارزان

میکسر پودر قیمت مختلفی دارد. این دستگاه با دارا بودن مدل های گوناگون دو جداره،V  شکل، صنعتی و ریبون بلندر و... کارایی بسیاری در صنایع مختلف برای مخلوط کردن انواع مواد پودری با هم دارد. ماشین سازی صنعت کاران مهر تولید کننده میکسر پودر با قیمت ارزان و به صرفه ای می باشد.
جهت خرید از مجموعه می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش میکسر پودر مورد نیاز خود را ثبت نمائید.

ریبون بلندر قیمت ارزان

به طور کلی دستگاه میکسر پودر در میان جوامع صنعتی با نام های مختلفی چون ریبون بلندر، بلندر صنعتی، همزن، مخلوط کن صنعتی، دستگاه بلندر و... شناخته شده است. ماشین سازی صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه میکسرپودر ( ریبون بلندر ) با متد های جدید در ظرفیت های میکسر پودر 100، میکسر پودر 300، میکسر پودر 200، میکسر پودر 400، میکسر پودر  600، میکسر پودر  800، میکسر پودر 1000، میکسر پودر 1500، میکسر پودر 2000، میکسر پودر3000 و میکسر پودر 5000، لیتری می باشد. که با قیمت ارزان و اقتصادی به فروش می رساند.

 

میکسر پودر قیمت ارزان

ویژگی میکسر پودر قیمت ارزان

این که دستگاه میکسر پودر از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار باشد، باعث تمایل افراد به استفاده از این دستگاه صنعتی برای میکس کردن مواد پودری اولیه خود برای کسب و کار های بزرگ و خانگی است.
میکسر پودر صنعتی از مهم ترین دستگاه ها در فرآیند تولید مواد غذایی و کلیه محصولات پودری شکل، محسوب می شود. به دلیل این که این قبیل دستگاه ها نقش مخلوط کردن و طعم دهی به محصولات غذایی را دارند در ظرفیت ها و ابعاد متنوعی تولید می شوند.
دستگاه میکسر پودر صنعتی به دلیل اینکه با خیلی از مواد شیمیایی در تماس مستقیم هستند باید مقاوم به خوردگی و از بین رفتن باشند به همین دلیل معمولا از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شوند. دستگاه های میکسر صنعتی بنا به کارایی دارای تیغه های بلند تیز و یا پارویی پهن و کوتاه هستند.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی