ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

چاپ لیبل شیرینگ

چاپ لیبل شیرینگ

چاپ لیبل برای دستگاه لیبل شیرینگ صورت می گیرد. دستگاه لیبل شیرینگ، یکی از دستگاه های پر کاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود که برای چسباندن انواع لیبل و برچسب ها به بدنه ظروف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه برای چسباندن لیبل ها از حرارت و گرمای تونل حرارتی دستگاه لیبل شیرینگ استفاده می نماید.

لیبل شیرینگ چیست

در کنار ویژگی هایی که بسته بندی و لیبل زنی به کمک دستگاه لیبل شرینگ دارد، استفاده از فیلم های چاپ شده برتری ویژه ای ایجاد نموده است. به طوری که این فیلم ها ضمن بسته بندی و محافظت از محصول نقش تبلیغ کالا را هم ایفا می کند. معمولا بر خلاف شیرینگ دسته ای محصولات به منظور بسته بندی و محافظت، لیبل شرینگ جهت بسته بندی تکی روی ظروف و بطری استفاده می شود.
چاپ به روی لیبل شرینگ به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد. و به راحتی این رول ها با نماد و تصاویر دلخواه قابل سفارش هستند.
امروزه برای پلمپ کردن درب ظروف نیز از لیبل شرینگ استفاده می کنند. در این حالت که خیلی هم مرسوم شده غلاف تنها به دور در محصول انداخته می شود و بعد از هدایت از تونل حرارتی دستگاه شیرینگ پک درب کالا مهر و موم می گردد.

 

چاپ لیبل شیرینگ

چاپ لیبل شیرینگ حرارتی بطری

لیبل شیرینگ حرارتی نوعی روکش‌های جمع شونده است که بیشتر از آن برای عایق سیم، کابل، اتصالات و … استفاده می‌شود. این نوع روکش‌ها در برابر علائم محیطی بسیار زیادی همچون فرسودگی، تغییرات آب وهوایی و… مقاومت بسیار زیادی دارند.
در چاپ لیبل شیرینگ حرارتی نوعی لیبل روی جسم به کمک حرارت چسبانده می‌شود. البته برای حرارت دادن شیرینگ لازم است از یک وسیله مطمئن مانند سشوار صنعتی استفاده کرد. 

عملکرد دستگاه لیبل شیرینگ

در شرح عملکرد دستگاه لیبل شیرینگ می توان گفت، تکه ای از این لیبل های نازک برش داده می شود و به فراخور نحوه کار، روی محصول، دور کل محصول و یا قسمتی از دور محصول (مثلا تنها بخش درب محصول) را به صورت یک غلاف درز دار می گیرد. عملیات برش و قرار دادن غلاف ها می تواند به صورت خودکار و یا دستی انجام گیرد. سپس محصول به کمک نوار نقاله به کوره حرارتی با طول 2-3 هدایت می شود. بعد از حرارت دهی این لایه دچار جمع شدگی می شود و مانند یک پوشش تمام یا بخشی از محصول را درون خود جای می دهد. استفاده از هوای داغ ، اشعه مادون قرمز و تونل‌های بخار روش هایی هستند که برای شیرینگ در دستگاه لیبل شیرینگ استفاده می‌‌شود. البته باید گفت که ضریب انقباض فیلم یا نایلون شیرینگ بسته به کیفیت و جنس آن متفاوت است.

انواع لیبل شیرینگ 

لیبل شیرینگ ها محصولات را در مدل های مختلفی لیبل زنی می کنند. از جمله موارد زیر:
تمام بدنه و درب 
وسط 
تمام بدنه
بسته بندی چندتایی
فقط درب 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی