ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

ساخت دستگاه میکسر پودر

ساخت دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر با استفاده از قطعات استاندارد و روش های نوین تولید توسط سازندگان ماشین آلات صنعتی با کیفیت بالایی طراحی و تولید می شود. همچنین تولید این دستگاه در حجم های مختلفی انجام می شود. که برای استفاده در کارخانجات صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.
در واقع تولید انواع دستگاه میکسرپودر که با نام ریبون بلندر در صنایع مختلف شناخته می شود، با متد های جدید در حجم و ظرفیت های میکسر پودر 100، میکسر پودر 300، میکسر پودر 200، میکسر پودر 400، میکسر پودر  600، میکسر پودر  800، میکسر پودر 1000، میکسر پودر 1500، میکسر پودر 2000، میکسر پودر3000 و میکسر پودر 5000، لیتری و غیره می باشد.

 

 

تاثیر حجم میکسر پودر بر قیمت آن

عوامل موثر در انتخاب میکسر پودر مناسب

باید گفت انتخاب صحیح نوع دستگاه میکسرپودر، تاثیر بسزایی در میکس و مخلوط کردن کامل و یکنواخت بودن مواد دارد. در میکسر پودر هایی که از جنس استیل ساخته شده اند، در صورت نیاز می توان آن را در تماس با آب قرار داد و به راحتی شستشو و تمیز کرد.
با توجه به نیاز و نوع پودر همچون پودرهای اسیدی، شیمیایی و خوراکی این دستگاه از آهن و استیل 304 یا 316 ساخته می شود.
همچنین قدرت الکتروموتور و گیربکس دستگاه، به حجم مخزن میکسر پودر و چگالی مواد پودری بستگی دارد. به این ترتیب هر چه میزان حجم مخزن بزرگتر شود، قدرت الکتروموتور نیز افزایش می یابد. ظرفیت حجم مخزن متناسب با نیاز تولید محصولات پودری و همچنین درخواست مشتری ساخته می شود.
یاتاقان و فلنچ های دستگاه به گونه ای طراحی و آب بند شده اند که مانع ریزش پودر می شوند. و برای ثابت ماندن و جلوگیری از لرزش و ایجاد تعادل در حین کار، دستگاه دارای پایه هایی مقاوم وابسته به حجم مخزن می باشد. که از حجم 1000 لیتر به بالا نوع پایه های دستگاه فرق می کند و به جای پروفیل یا ناودونی از ورق خود مخزن استفاده می شود.

حجم میکسر پودر و تاثیر آن در قیمت

میکسر پودر به دلیل مدل های مختلفی که دارد در ظرفیت ها و ابعاد و اندازه های مورد نیاز مشتری ساخته می شود. از این رو قیمت دستگاه متفاوت عرضه می شود.
از آن جا که در حجم های بیشتر دستگاه، مقدار بیشتری از قطعات در ساخت میکسر پودر به کار می رود، پس هزینه ساخت آن نیز بالا می رود. و متناسب با آن، قیمت میکسرپودر نیز افزایش می یابد.
بدیهی است که قیمت میکسر پودر با ظرفیت 100 لیتری در مقایسه با میکسر پودر با حجم و ظرفیت 1000 لیتری بسیار متفاوت می باشد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی