ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

میکسر پودر استیل مخصوص مواد گرانولی

میکسر پودر استیل مخصوص مواد گرانولی

میکسر مواد گرانولی که یکی از دستگاه های میکسر پودر صنعتی محسوب می شود، در مجموعه صنعت کاران مهر با کیفیت بالایی طراحی و تولید می شود/ این دستگاه برای مخلوط نمودن انواع مواد گرانولی پودری کاربرد دارد.
مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر میکسر پودر استیل را سفارشی برای مخلوط کردن مواد گرانولی طراحی و تولید می کند. جهت سفارش این دستگاه با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

میکسر پودر گرانولی

استفاده از مواد پودری در تولید و ساخت و به دست آوردن ترکیب های نو امری بدیهی است. در این بین نیز ترکیب ها برای داشتن نهایت دقت می بایست یکنواختی مناسبی داشته باشند. به کمک این ماشین که میکسر پودر نام دارد می توان انواع پودر ها و مواد گرانولی را در هم آمیخته و به درصد یکنواختی قابل قبولی رسید. صنایع غذایی و خوراکی، شیمیایی، صنایع رزین و صنایع مرتبط با محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

 

میکسر پودر استیل مخصوص مواد گرانولی

مواد گرانولی چیست

مواد گرانولی از پلیمر هستند که در پتروشیمی به صورت دانه های کوچک برای انواع کاربرد ها تولید می شوند. برای تولید و ساخت مواد جدید در صنایع مختلف ، این مواد شیمیایی با ترکیب سایر گرانول ها و یا پودرها مخلوط شده و با ذوب شدن به ماده مقصود می رسند. بهترین دستگاهی که می تواند میکسینگ گرانول ها را با درصد یکنواختی بالا ترکیب نماید دستگاه میکسر پودر خواهد بود.
دستگاه میکسر مواد گرانولی جهت مخلوط کردن رنگ با مواد اولیه پلاستیک از نوع رنگ دانه بصورت گرانول و رنگ به صورت پودر قابل استفاده است.

سفارش میکسر پودر استیل برای مواد گرانولی

مجموعه های تولیدی که برای میکس و مخلوط کردن مواد پودری گرانول خود نیاز به دستگاه همزن گرانولی دارند می توانند از طریق تماس با شرکت صنعت کاران مهر، سفارش خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت بهترین دستگاه میکسر پودر استیل برای مواد گرانولی طراحی و ساخته شود.
دستگاه میکسر مواد گرانولی علاوه بر ساخت بدنه استیل، در جنس های مختلف دیگری نیز قابل ساخت است. از جمله:

  • دستگاه میکسر بدنه آهنی با پوشش رنگ الکترو استاتیک
  • دستگاه میکسر با بدنه گالوانیزه
  • دستگلاه میکسر گرانولی بدنه آهنی با پوشش ورق استیل برای جدار داخلی مخزن میکسر

میکسر مواد گرانولی چه ویژگی هایی دارد

مخزن دستگاه میکسر مواد گرانولی به صورت دو جداره می باشد که یک جداره برای کنترل دما می باشد.
طراحی هر نوع میکسر مواد گرانولی با جنس های مختلف با توجه به نیاز و سفارش مشتری انجام می گردد.
ترکیب مواد گرانولی به صورت کاملا یکدست و بدون ایجاد لرزش و سر و صدای اضافی انجام مکی گردد.
امکان نصب چرخ در زیر پایه های میکسر گرانول برای سهولت جابجایی گرانول وجود دارد.
دریچه خروجی همزن مواد گرانولی که در قسمت زیرین مخزن قرار دارد می تواند بنابر سفارش مشتری به صورت دستی یا اتوماتیک (دارای جک پنوماتیک) طراحی شود.
میکسر مواد گرانولی ریبون بلندر (همزن مارپیچی) و میکسر گرانولی پدل بلندر (همزن پره ای) توسط این شرکت طراحی و تولید می شود.
مخزن میکسر گرانولی می تواند به صورت افقی یا عمودی باشد.
در دستگاه میکسر گرانولی امکان نصب سنسور برای افزایش ایمنی کار وجود دارد.
در صورت سفارش مشتری امکان افزودن اینورتر جهت کنترل سرعت میکسر گرانول وجود دارد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی