ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت دستگاه پرکن تک نازله

قیمت دستگاه پرکن تک نازله

قیمت دستگاه پرکن تک نازله در مجموعه صنعت کاران مهر بسیار مناسب و اقتصادی است که به شیوه ای نوین و با استاندارد ترین قطعات طراحی و ساخته می شود.
دستگاه پرکن تک نازله یکی از مجموعه دستگاه های پرکن مایعات به شمار می آید که دارای یک نازل برای تزریق مایعات می باشد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه پر کن تک نازله با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه پرکن تک نازله

به طور کلی دستگاه های پرکن در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به این موضوع که که مواد مایع یا جامد پر می کنند، در دو نوع پرکن مایعات و پرکن جامدات ( مواد پودری ) دسته بندی نیز می شوند.
در اینجا ما در مورد دستگاه های پرکن مایعات صحبت می کنیم. دستگاه پرکن مایعات بنا به سفارش مشتری در دو مدل روتاری و خطی نیز ساخته می شوند. منظور از خطی یعنی ظروف مورد نظر پشت سر هم، توسط نوار نقاله دستگاه به سمت نازل های تزریق مایعات هدایت می شوند اما دستگاه های مدل روتاری به صورت دوار عمل پر کردن ظروف را نیز انجام می دهند.
منظور از تک نازله در این دستگاه پرکن، این می باشد که چون دستگاه های پرکن دارای نازل های تزریق می باشند ممکن است بنا به نیاز خط تولید مشتری دارای یک یا چند نازل برای تزریق مایعات باشند. در واقع تعداد نازل ها رابطه مستقیمی با سرعت دستگاه پرکن دارد.
دستگاه پرکن تک نازله به صورت روتاری عملیات پر کردن لیوان ها را به انجام می رساند. به دلیل وجود یک نازل در این دستگاه ظرفیت پر کردن به نسبت کمتر می شود.

 

قیمت دستگاه پرکن تک نازله

پرکن مایعات

قیمت دستگاه پرکن دو نازله

قیمت دستگاه پرکن دونازله نیز همانند دیگر دستگاه های پرکن مایعات با توجه به ساختار آن و تعداد نازل به کار رفته در آن نیز تعیین می شود.
از دستگاه پرکن دو نازله و تک نازله به دلیل کم بودن تعداد نازل های تزریق، در کارگاه های کوچک استفاده می شود. دستگاه پرکن دو نازله مایعات برای پر کردن مایعات طراحی شده است. با استفاده از دستگاه پرکن دو نازله می توان برای پر کردن مایعات غلیظ و رقیق در ظروف استفاده نمود.
می توان گفت اغلب دستگاه های پرکن مایعات به دو مدل روتاری و نیمه اتوماتیک هستند.

قیمت دستگاه پرکن سه نازله

مکانیزم این دستگاه همانند دیگر دستگاه های پرکن مایع می باشد فقط تفاوت در تعداد نازل های تزریق مایعات است. همان طور که ذکر شد، هر چه تعداد نازل های تزریق در دستگاه پرکن بیشتر باشد، سرعت عمل خط تولید نیز بیشتر می رود و ظروف بیشتر در زمان کمتر پر و بسته بندی می شوند.
قیمت دستگاه پرکن سه نازله با توجه به نازل بیشتری که در آن به کار رفته است، نسبته به دو مدل قبلی، بیشتر می باشد.

قیمت دستگاه پرکن چهار نازله

دستگاه پرکن چهار نازله با وجود 4 نازل تزریق و انتقال مواد، به طور همزمان ظروف را پر از مایعات می کند. تعداد چهار نازل و یا بیشتر را می توان بنا به نیاز مشتری در دستگاه پرکن تعبیه نمود. نازل های تزریق تقریبا بدون خطا عمل می کنند و به خوبی مایعات را بدون اینکه کف کند در ظروف تزریق می نمایند.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی