ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت پرکن مایعات اتوماتیک با دربند

قیمت پرکن مایعات اتوماتیک با دربند

قیمت پرکن مایعات اتوماتیک با دربند در مجموعه صنعت کاران مهر که از بهترین قطعات برای ساخت دستگاه های خود استفاده می کند، بسیار مناسب و اقتصادی عرضه می شود.
پرکن مایعات اتوماتیک که از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی در صنایع مختلف می باشد، یکی از مدل های دستگاه پرکن مایعات می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان روند افزایشی در بازدهی بالا و تولید بیشتر محصولات داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

 

قیمت پرکن مایعات اتوماتیک با دربند

پرکن مایعات اتوماتیک

یکی از مهم ترین موارد برای دستگاه پرکن مایعات تعداد تولید است که در واقع به تعداد نازل های مورد استفاده در دستگاه بستگی خواهد داشت. یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات جهت انتقال مایع به ظروف (به هر شکل و اندازه)، پر شدن همزمان 4 تا 12 ظرف، بسته شدن دستگاه اتوماتیک برای پر کردن مایعات با سنسورهای داخلی است.
مکانیسم های پر کردن در دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات را می توان در سه دسته پمپی، سیلندر پیستونی و ثقلی یافت که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. از سیستم جاذبه برای پر کردن مایعات رقیق مانند آب، دوغ، مواد معطر، رقیق کننده ها، الکل ها و موارد مشابه استفاده می شود. از سیلندرهای پیستونی و پمپ ها برای مواد رقیق و غلیظ استفاده می شود.
دستگاه اتوماتیک پرکن مایعات چگونه کار می کند
اپراتور ابتدا باید ظروف مورد نظر را روی نوار نقاله دستگاه قرار دهد. هنگامی که ظروف به نازل ها منتقل می شوند و دقیقاً در زیر نازل ها قرار می گیرند، دستور پرکردن به وسیله سنسورها به دستگاه داده می شود. برای انجام تنظیمات مختلف دستگاه در هر قسمت از دستگاه، می توان چندین تایمر و دستگاه مکانیکی را مشاهده کرد که با استفاده از آنها اپراتور قادر خواهد بود دستگاه را تنظیم کند تا پرکردن سریع و بدون اتلاف وقت و سرمایه(مثل چکه کردن مایع از نازل ها) انجام شود.
بعد از پر کردن ظروف، این بار آنها را به دربندی ببرید. اکنون در این بخش، هر ظرفی پوشانده و دربندی خواهد شد. دربند دارای یک سره آلومینیومی با محافظ است که پس از بستن درب ها، هد با عملکردی شبیه به یک ناودانی، از آسیب رسیدن به سطح درب جلوگیری می کند.
بسته به نیاز مشتری، دستگاه هایی مانند برچسب زن بر روی خط تولید نصب می شوند. پس از پایان کار، کانتینر(مواد پر و آماده شده) از نوار نقاله به مکان دیگری(مثلا انبار) منتقل می شوند.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی