ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

کاربرد گسترده میکسرپودر در مواد غذایی

کاربرد گسترده میکسرپودر در مواد غذایی

کارخانجات نیازمند میکسر پودر، اکثرا تولید کننده مواد غذایی هستند. در واقع دستگاه میکسر پودر در کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی که نیازمند میکس کردن چندین ادویه مانند، زردچوبه، دارچین، فلفل، زنجبیل، پودر موسیر، کاری و یا هم زدن و مخلوط کردن پودر های خوراکی مانند: نشاسته، جوش شیرین، قهوه، نسکافه هستند کاربرد فراوانی دارد.
از دستگاه میکسر پودر در خط تولید و بسته بندی ادویه جات، خط تولید گیاهان داروئی، خط تولید انواع طعم دهنده ها و چاشنی ها و همچنین در خطوط تولید صنایع لبنی و شیر خشک استفاده فراوانی نیز می شود.

اهمیت استفاده از میکسر پودر

به دلیل ساختار و کارایی خوبی که دستگاه میکسر پودر دارد، استفاده از آن بسیار حائز اهمیت است.
تولید مواد مختلف پودری بدون مخلوط کردن چند ماده با یکدیگر تقریبا غیر ممکن است. هر ماده ایی برای ساخت و تولید نیازمند مخلوط کردن چندین ماده ی دیگر، همگن شدن می باشد و در صورت عدم پراکندگی، اجزای جامد در مایعات شسته می شوند و مواد جامد با هم مخلوط می شوند.
فرآیند مخلوط کردن یکی از مهم ترین و اساسی ترین اعمال در همه ی زمینه های دارو سازی ( که بیشترین حساسیت در مقدار مواد را داراست ) ، شیمیایی ، مواد غذایی و… است.

تولید میکسر پودر

مجموعه های تولید کننده دستگاه میکسر پودر با طراحی و ساخت این دستگاه و ارائه آن به بهترین نحو، بهترین گزینه را به کارخانجات مختلف در جهت تولید محصولات پودری خود ارائه می دهند. از ویژگی هایی که در تولید میکسر پودر به کار رفته است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت ترکیب مواد پودری به صورت دقیق و یکنواخت و در سریع ترین زمان ممکن
برخورداری از طرح های نوین همراه با استانداردهای بین المللی و بهینه شده
امکان فروش میکسر پودر بدون واسطه به کارخانجات تولید کننده به صورت تک و عمده
ارائه نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت 
متعهد به قراردادها و تحویل به موقع محصولات به مشتری
تولید دستگاه های میکسر پودر در ابعاد مختلف و در تیپ سبک و سنگین
امکان قیمت دهی بسته به حجم مفید دستگاه میکسر پودر
همچنین تولید کننده های این دستگاه به کارخانجات نیازمند میکسر پودر بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی محصول را ارائه می دهند که کارخانجات با خیالی آسوده دستگاه میکسر پودر را خریداری نمایند.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی