ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت شیرینگ پک رومیزی در کرج

قیمت شیرینگ پک رومیزی در کرج

قیمت شیرینگ پک رومیزی در کرج با کیفیت بالای قطعات و کاربری مناسب، بسیار مقرون به صرفه در صنعت کاران مهر عرضه می شود. شیرینگ پک که دستگاهی برای بسته بندی محصولات مختلف می باشد در مدل های مختلفی ساخته می شود. مدل رومیزی شیرینگ پک برای کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد که تعداد محصول کمتری در روز تولید و بسته بندی می کنند.
جهت اطلاع از قیمت شیرینگ پک رومیزی و نحوه کارکرد آن با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497
 

دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی

دستگاه شیرینگ رومیزی ساده ترین و کوچک ترین دستگاه شیرینگ پک می‌باشد. شیرینگ پک رومیزی شامل دو بخش می‌شود. این دو بخش عبارتند از: دستگاه برش شیرینگ و سشوار صنعتی. این دستگاه جهت شیرینگ از سلفون حرارتی تغذیه می‌نماید.
ابعاد دستگاه شیرینگ پک رومیزی کوچک بوده و یکی از مزیت های آن قابلیت جابه‌جایی و حمل راحت آن است. از طرفی این دستگاه مناسب استفاده در مکان‌های کوچک با فضای کم نیز می‌باشد. که این خود نیز مزیت دیگری برای این دستگاه شیرینگ به حساب می‌آید.
از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به توان بالای سشوار صنعتی اشاره نمود. همچنین ابعاد این سشوار بسیار مناسب است. سشوار صنعتی ابعادی به اندازه یک سشوار معمولی دارد. این ویژگی باعث شده که این دستگاه به راحتی در دست قرار بگیرد و توسط آن اقدام به شیرینگ محصول نمود.
دیگر ویژگی این دستگاه، تعبیه یک تیغه حرارتی در دستگاه برش دستی است. این تیغه حرارتی باعث سهولت در برش قسمت های اضافی سلفون می‌شود. که خود مزیت دیگری برای این دستگاه شیرینگ به حساب می‌آید.
دستگاه بسته بندی شیرینگ پک رومیزی با استفاده از لفاف سلفون به دور کالا به صورت وکیوم بسته بندی محصول را انجام می دهد. این دستگاه با توجه به سایز کوچکی که دارد به راحتی در محیط های کوچک مانند فروشگاه ها، رستوران ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت شیرینگ پک رومیزی در کرج

مشخصات فنی شیرینگ پک کابینی رومیزی

مجهز به تایمر جهت تنظیم مدت زمان شیرینگ و درجه حرارت
نوع سیستم دستگاه : پنوماتیک
نوع عملکرد دستگاه: حرارتی
برق دستگاه: تک فاز/ سه فاز
قابلیت دوخت فیلم های: POF و PVC
سایز کابین : بر حسب نیاز مصرف کنندهقیمت فروش شیرینگ پک رومیزی

قیمت فروش دستگاه شیرینگ پک رومیزی بر حسب پارامتر هایی تعیین می شود. از جمله این پارامتر ها می توان به این موضوع اشاره کرد که ابعاد و اندازه آن حائز اهمیت است که مشتری به چه ابعادی این دستگاه رو نیاز داشته باشد تا بتواند محصولات خود را بسته بندی نماید.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی