ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش دستگاه شیرینگ پک

فروش دستگاه شیرینگ پک

فروش دستگاه شیرینگ پک در انواع مدل های مورد نیاز مشتری و در ابعاد و اندازه سفارشی با قیمت مناسب در مجموعه صنعت کاران مهر به فروش می رسد. شیرینگ پک که از بهترین دستگاه های صنعتی محسوب می شود، در امر بسته بندی محصولات تولید شده، بسیار مهم تلفی می شود و کارایی بسیاری دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش دستگاه شیرینگ پک با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

مرکز فروش شیرینگ پک

مجموعه صنعت کاران مهر با سابقه ای طولانی در امر طراحی و تولید ماشین آلات مختلف بسته بندی، با تکیه بر تجربه و مهارت مهندسان خود، بهترین دستگاه شیرینگ پک بسته بندی را طراحی کرده و می سازد.
این مرکز فروش، شیرینگ پک را با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی به مشتریان خود عرضه می کند.

 

فروش دستگاه شیرینگ پک

اهمیت استفاده از شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پگ به دلایل مختلف دارای اهمیت بالایی در استفاده برای بسته بندی محصولات می باشد.
بسته بندی با ظاهری ایده آل؛ امکان چاپ طرح و نقش بر روی فیلم شیرینگ وجود دارد و موجب می‌شود بسته بندی در عین سبکی، زیباتر شود. بسته بندی زیبا تأثیر زیادی بر میزان فروش دارد.
ضدآب بودن؛ این نوع بسته بندی حافظ محصولات شما در برابر لکه‌های مایعات است و از ورود آب، بخار آب و سایر مایعات به داخل بسته جلوگیری می‌کند.
وزن کم بسته بندی؛ امروزه برندهای زیادی هستند که برای کاهش هزینه‌های بسته بندی، از پی وی سی شرینگ استفاده می‌کنند. اگر محصولات شما این قابلیت را دارد که از پی وی سی شرینگ به عنوان بسته بندی اصلی آن‌ها استفاده کنید، اتفاق مثبتی برای بخش مالی‌ شرکت رخ می‌دهد.
بخاطر سبکی بسته بندی شرینگ پک، وزن محصول بالا نمی‌رود و در نتیجه هزینه‌های جابجایی هم افزایش پیدا نمی‌کند.
مقاومت و ایمنی بالا؛ شیرینگ پک مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل درصد خرابی بسته بندی در حمل و نقل کاهش پیدا می‌کند.
سازگاری با محیط زیست؛ امروزه مخاطبان و خریداران محصولات به کالاهایی تمایل نشان می‌دهند که در عین داشتن کیفیت بالا، به محیط زیست آسیب نرسانند.
بی اثر بودن از نظر شیمیایی؛ ترکیبات فیلم شرینگ پک، مواد خطرناک ندارد. به همین دلیل با خیالی مطمئن می‌توان با آن کار کرد و پسماندهای دستگاه را در سطل زباله معمولی ریخت.

شیرینگ پک چگونه کار می کند

فرآیند شیرینگ پک به این صورت می باشد که توسط نوار نقاله ای که متصل به دستگاه می باشد محصول مورد نظر به سمت دستگاه هدایت می گردد و با کشیدن سلفون به دور محصول و برش به اندازه حجم کالا، این محصول پک شده به سمت کوره دستگاه حرکت می کند. پس از این که این محصول پک شده از محفظه کوره عبور کرد و حرارت مناسب را دید، نایلون جذب محصول شده و به صورت کامل آن را می پوشاند و در آخر یک محصول بسته بندی شده تمیز تحویل می دهد که درون نایلونی شفاف قرار گرفته می شود و مدنظر تولید کننده می باشد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی