ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

شیرینگ پک دوگانه سوز

شیرینگ پک دوگانه سوز

دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز ( گازی – برقی )، برای تامین انرژی مورد نیاز خود هم از انرژی برق و هم گاز و یا ترکیبی از هر دو استفاده می کند. از شاخص ترین ویژگی دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز می توان به کاهش مصرف انرژی در آن اشاره نمود.
این نوع از دستگاه های شیرینگ به علت محدودیت هایی که در بعضی از فصول و در برخی از مناطق که با کاهش فشار گاز و یا حتی قطعی گاز مواجه می شویم، تولید و در بازارها عرضه شدند.
در مواقعی که انرژی گازی در دسترس نیست، می توان از انرژی برق کمک گرفت که سبب کاهش مصرف گاز خواهد شد.

ویژگی دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز

دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز دارای مشخصات و ویژگی های زیر می باشد:
شیرینگ پک دو گانه سوز به طور متوسط توانایی بسته بندی 200 بسته را در هرساعت دارد.
این دستگاه ها علاوه بر اینکه به وسیله برق کار می کنند، می توانند با استفاده از گاز شهری نیز شروع به بسته بندی محصولات کنند.
برای جابه‌جایی آسان بسته ها، در دهانه ی خروجی دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز از فن خنک کننده استفاده می کند.
این نوع دستگاه‌ها دارای سیستم حرارتی غیرمستقیم توسط کوره دوجداره استیل نسوز می باشند.
در دستگاه شیرینگ معرفی شده از بهترین نوع المنت (در نوع برقی) به کار گرفته شده تا از اتلاف انرژی جلو گیری نماید.
در این دستگاه جهت تنظیم سرعت نوار نقاله، از اینورتر استفاده شده تا بسته بندی محصول را به بهترین کیفیت و همچنین مصرف انرژی را به حداقل برساند.
گرمای مورد نیاز دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز از طریق المنت ایجاد می گردد.
تونل های این دستگاه از عایق های حرارتی دو جداره پوشیده شده اند.

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز چه مزایایی در بسته بندی دارد

دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی کردن محصولات از سلفون شیرینگ مقاومی استفاده می کند که سبب بهتر دیده شدن نمای محصول می شود.
این دستگاه این قابلیت را دارد تا هر نوع طرحی را بر روی نایلون شیرینگ محصولمان چاپ کنیم. همچنین می توان بعد از بسته بندی کالا به وسیله کارتن، از این نوع شیرینگ هم جهت پایداری بیشتر کارتن استفاده نمود و با وجود حمل ونقل های متعدد کارتن سالم بماند و کیفیت محصول حفظ شود.
دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز جهت بسته بندی انواع کارتن ها، محصولات آرایشی و بهداشتی، ظروف پلاستیکی، انواع قوطی و بطری ها، سفره های یک بار مصرف، انواع مرباها، محصولات غذایی، طاقه های پارچه، انواع فرش، گالن های 4 و 20 لیتری، انواع کاشی و سرامیک و… مناسب می باشد.
از این دستگاه ها در کارخانه هایی نظیر کارخانه تولید رب و محصولات غذایی، کارخانه های نساجی و همین طور در پلاستیک سازی و غیره استفاده می کنند.

 

خرید شیرینگ پک دوگانه سوز در کرج

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی