ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک

شیرینگ پک در واژه به معنی کشیدن و بسته بندی می باشد. این دستگاه نوعی از بسته بندی را شامل می شود که پوششی از جنس نایلون پلاستیک که نازک و شفاف است که نایلون شیرینگ گفته می شود به دور کالا کشیده می شود و علاوه بر این که چند محصول را کنار هم نگهداری و بسته بندی می کند، محافظی برای کالا محسوب می شود.
با استفاده از دستگاه شیرینگ پک، می توان چندین محصول را که از جهت تعادل ناپایدار هستند در کنار یکدیگر قرار داد. شیرینگ بطری های آب نمونه بارز این استفاده است.

 

دستگاه شیرینگ پک دستی بطری

 

شیرینگ پک دستی

یکی از انواع دستگاه شیرینگ پک، مدل شیرینگ پک دستی می باشد که دارای قیمت مناسبتری نسبت به دیگر مدل های این دستگاه است. دستگاه های شیرینگ دستی بسیار ارزان و مقرون به صرفه اند و می توانند برای مصارف مختلف به کارگرفته شود.

شیرینگ پک دستی بطری

تا به حال پک های بطری نوشیدنی های مختلف را دیده اید که برای راحتی در حمل و نقل و سلامت رسیدن بطری ها دور آنها با پلاستیکی مقاوم بسته شده و یا در اصطلاح شیرینگ شده است. این کار بر عهدۀ دستگاه شیرینگ پک است.
همانطور که ذکر شد، دستگاه شیرینگ پک دارای انواع مختلفی می باشد که در بسته بندی بطری ها می توان از مدل شیرینگ پک دستی بطری نیز استفاده نمود.
درون دستگاه سلفون مخصوص شیرینگ یا نایلون شیرینگ قرار دارد که از جنس PVC و POF است که باعث شفافیت و کیفیت شیرینگ می شود.
با توجه به تنظیمات دستگاه شیرینگ پک، میزان گرمایی که برای هر دستگاه در نظر گرفته می شود باعث کاهش هزینه برق مصرفی خواهد شد.
از دستگاه شیرینگ دستی برای بسته بندی تجهیزات پزشکی، مواد شیمیایی، مواد غذایی، بسته بندی خشکبار و دارویی استفاده می شود. علاوه بر این به عنوان دستگاه وکیوم غذای بیرون بر، دستگاه وکیوم خانگی و دستگاه شیرینگ دستی استفاده می شود.
قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی بسیار مقرون به صرفه است.

فروش شیرینگ پک دستی بطری

فروش شیرینگ دستی بطری جهت استفاده در بسته بندی و شیرینگ محصولات در ابعاد و اشکال مختلف و قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان، در مجموعه صنعت کاران مهر به فروش می رسد.
این مجموعه عرضه کننده بهترین قیمت دستگاه بسته بندی بطری می باشد.
ویژگی ها و قیمت دستگاه بسته بندی آب معدنی شیرینگ تمام اتوماتیک جهت بسته بندی بطری:
دارای ردیف کن و بلوکه ساز تمام اتوماتیک
باز کن نایلون تمام اتوماتیک
توری زنجیر دار گالوانیزه
مجهز به 2 اینورتر
مجهز به plc
سیستم حرارت گازی و یا برقی

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی