ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان

دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان

میکسر پودری که قادر است چند نوع پودر را به صورت صد در صدی و بدون هیچ گونه خطا میکس کند، دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان نام دارد که این عمل را به نحو احسنت انجام می دهد. مزیتی که دستگاه میکسر پودر یا ریبون بلندر با مخزن گردان نسبت به مدل مخزن ثابت دارد، در دوران و چرخش مخزن آن است. گردان بودن مخزن دستگاه، سبب می شود تا در زمان میکس، مواد ساکن کف مخزن بلندر در زمان چرخیدن مخزن با دیگر مواد مخلوط شوند.
از این نوع میکسر می توان در صنایع دارویی که دارای بالاترین حساسیت در میکس پودر است استفاده نمود. تنوع حجمی این مدل دستگاه ها همچون دستگاه های مدل مخزن ثابت ۵۰ ، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰، ۸۰۰، ۹۰۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۰۰۰ لیتر و... است که بسته به وزن مخصوص ماده ای که برای میکس تعیین می گردد می توان حجم دلخواه را انتخاب نمود که این موضوع در مدیریت هزینه برای خریدار حائز اهمیت است.

میکسر پودر مخزن گردان

اجزای میکسر پودر با مخزن گردان

پره های رفت و برگشت در داخل مخزن شافت اصلی و فرعی و همچنین یاتاقان های تراشکاری شده بر روی مخزن و شاسی دستگاه از اصلی ترین قسمت های میکسرپودر با مخزن گردان است. در این نوع دستگاه علاوه بر موتور گیربکسی که برای گردش پره ها بر روی دستگاه نصب می شود از یک موتور گیربکس دیگر که بسته به سایز مخزن متغیر هست برای گردش مخزن استفاده شده است.

عملکرد میکسر پودر با مخزن گردان

در این نوع میکسر پودر مخزن نیز همانند تیغه های بلندر به گردش در می آید تا پودرهای باقی مانده در کف مخزن نیز ترکیب شوند تا دقت میکس به دست آمده بالاتر باشد.
به طور کلی گردش مخزن دستگاه نیز سبب پوشش کامل برای به هم زدن محصولات پودری و گرانول با بهترین کیفیت ممکن می شود.

نکته مهم در میکسر پودر با مخزن گردان

دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان یکی از مدل های ماشین آلات صنعتی میکسر پودر است. در میکسر هایی که باید با ظرفیت بالا تولید شوند می بایست پره ها نیز بزرگتر و کشیده تر باشند زیرا در هنگام میکس فشار زیادی به موتور و گیربکس وارد می شود.
بخش مخزن این ماشین به همین دلیل متحرک ساخته می شود. گردش مخزن و چرخش پروانه های داخلی سبب می شود تا موادی که در اطراف مخزن هستند حرکت کرده و ترکیب یکنواختی تهیه شود و فشار وارده به مجموعه موتور نیز کاهش یابد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی