ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

نحوه عملکرد دستگاه بلندر استوانه ای

نحوه عملکرد دستگاه بلندر استوانه ای

ریبون بلندر شامل قطعاتی است که با موتور گیربکس تعبیه شده در زیر دستگاه، می تواند وظیفه انتقال قدرت به قطعات دیگر را داشته باشد و با به حرکت درآوردن پره هایی که در مخزن دستگاه وجود دارد میکس دقیقی انجام می دهد. 
این پره ها که به یک شفت محکم در درون مخزن متصل می باشند، شامل دو پره بزرگ و کوچک هستند که هرکدام نقش مهمی در یکنواخت میکس کردن مواد دارند به طوری که پره کوچکتر از مرکز مخزن مواد را به سمت کناره ها هدایت می کند که همچنین برای یکسان کردن کلوخ های بهم چسبیده نیز هست و پره بزرگتر مواد را از کناره ها به سمت داخل مخزن می کشاند. جنس پره ها باید طوری باشد که دچار شکنندگی و زنگ زدگی نشوند. طراحی دقیق این پره ها سبب عملکرد بهتر و میکس عالی تر می شود. 
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497
 

انواع دستگاه بلندر استوانه ای

دستگاه های میکسر پودری شامل انواع های مختلفی می باشد که یکی از آن ها میکسر یا بلندر استوانه ای نیز هست. از دیگر میکسر ها می توان به میکسر دوجداره، میکسر مخزن گردان، میکسر مخزن ثابت، میکسر شبکه ای، میکسر Vشکل، میکسر افقی و ... نام برد. کارایی هر کدام از این بلندر ها به صورت متفاوتی برای عملیات میکس می باشد که در این جا شرح بلندر استوانه ای مدنظر است.
میکسر عمودی یا همان بلندر استوانه ای طوری طراحی شده است که بدنه آن به صورت استوانه بوده که در قسمت پایینی بلندر به یک قسمت مخروطی شکل می رسیم که طبق فرآیندی مداوم در درون این استوانه عملیات میکس مواد و ترکیب آن به خوبی انجام می پذیرد.
کارایی این بلندر به این صورت است که انتقال قدرت از موتور تعبیه شده در بالای دستگاه به دیگر قطعات و قسمت ها می رسد. ورودی مواد از قسمت مخروطی شکل دستگاه بوده و با انتقال مواد از گذرگاه مارپیچ به سمت بالا، در درون استوانه عملیات میکس انجام شده و پس از تکرار مداوم از قسمت خروجی مواد که در قسمت مخروطی قرار دارد، خارج می شود.

بلندر استوانه ای در صنایع

از دستگاه های بلندر استوانه ای در خط تولید اکثر صنایع استفاده می شود که می توان از موارد زیر نام برد:
- صنایع غذایی و خوراکی (پودرهای ژله، انواع آرد، شیرخشک، انواع ادویه ها و...)
- صنایع دارویی (پودرهای دارویی و پودر های گیاهی و...)
- صنایع شیمیایی ( پودرهای شوینده، پودرهای حشره کش، کودهای شیمیایی و...)
- صنایع بهداشتی و آرایشی و ...

میکسر پودر

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی