ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

میکسر پودر کلوخ شکن

میکسر پودر کلوخ شکن

میکسر پودر کلوخ شکن، یکی از دستگاه های صنعتی است که در صنایع مختلف به منظور مخلوط کردن و میکس انواع مواد پودری به کار می رود. این دستگاه با پودر و میکس کردن کلوخ های موجود در مواد پودری، بهترین کارایی را برای میکس نمودن این مواد به کار می برد.
از این رو این دستگاه با نام میکسر پودر کلوخ شکن شناخته شده است. یکنواختی و همگن بودن مواد حاصل از کلوخ شکنی این دستگاه، بسیار ایده آل می باشد و یک ترکیب فوق العاده از چند ماده پودری را بدست می آورد.
میکسر پودر کلوخ شکن در صنایع و مراکز تولیدی مختلفی قابل استفاده می باشد.

 

میکسر پودر کلوخ شکن

دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر که با نام دیگری چون کلوخ شکن، ریبون بلندر، دستگاه همزن، مخلوط کن صنعتی، بلندر و.... شناخته می شود قادر است در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از مواد پودری و کلوخ های پودری را با هم ترکیب کرده و یک محصول ایده آل را پدید آورند.
تولید دستگاه میکسر پودر و استفاده از آن در صنایعی مانند تولید آهک، گچ و ... که نیازمند مخلوط شدن با مواد اولیه پودری و کلوخ شکنی هستند، بسیار پر کاربرد است.

ویژگی های میکسر پودر کلوخ شکن

دستگاه میکسر پودر کلوخ شکن با داشتن تیغه هایی قوی از جنس استیل قادر است از پس خرد و مخلوط کردن انواع کلوخ های ریز و درشت مواد پودری بر بیاید و با میکس کردن آن ها با هم بهترین ترکیب را برای محصول نهایی بدست آورد.

میکسر پودر کلوخ شکن اسانس پاش

در مواقعی برای تولید محصول پودری، علاوه بر قدرت دستگاه میکسر پودر کلوخ شکن، به نصب دستگاه اسانس پاش در مخزن میکسر پودر نیاز است. به این صورت که با نصب سیستم اسانس پاش بر روی شفت اصلی دستگاه که تیغه های میکسر به آن متصل هستند، می توان اسانس مایع مورد نیاز برای مواد پودری را بر روی مواد در حال میکس، اسپری نمود.
زیرا برخی مواد برای ترکیب شدن نیاز به اسانس های مایع دارند تا بتوان از آن ها محصول نهایی را بدست آورد.
نصب سیستم اسانس پاش بدین منظور انجام می شود.

کاربرد میکسر پودر کلوخ شکن

همان طور که از اسم این دستگاه معلوم است، دستگاه میکسر پودر کلوخ شکن در صنایع تولید پودر های صنعتی، مانند تولید بتن، گچ و آهک و.... بسیار پر کاربرد است. با استفاده از این میکسر می توان کلوخ های بزرگ و کوچک پودری را کاملا با مواد پودر و مخلوط کرد به گونه ای که یک محصول و یک ترکیب یکدست حاصل می شود. از همین رو میکسر پودر کلوخ شکن کارایی گسترده ای در صنعت دارد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی