ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

میکسر پودر توزینی

میکسر پودر توزینی

میکسر پودر توزینی یکی از انواع دستگاه صنعتی میکسر پودر است که دارای ویژگی ها و ساختار متفاوتی می باشد.
از این نوع میکسر پودر در هنگامی استفاده می شود که تولید کننده بعد از فرآیند میکس کردن پودر می خواهد تمامی پودر میکس شده را درون کیسه های مختلف پر و بسته بندی نماید.
ساختار میکسر پودر توزینی به این گونه می باشد که قسمت خروجی دستگاه یک اسکرو ماردون ( یکی از تجهیزات صنعتی) قرار می گیرد که با هر دفعه استارت توسط اپراتور دستگاه میکسر پودر شروع به پرکردن می کند و به محض اینکه کیسه به وزن مورد نظر برسد، پر کردن متوقف می شود، دقت پر کردن در دستگاه میکسر پودر توزینی بسیار بالا می باشد.
همان طور که اشاره کردیم، دستگاه میکسر پودر توزینی یکی از انواع دستگاه میکسرپودر است که دارای اسکرو ماردون در قسمت خروجی دستگاه می باشد.
فرآیند این اسکرو به این گونه است که وقتی کار مخلوط کردن مواد پودری به پایان می رسد، برای تخلیه مواد میکس شده، آن ها را در کیسه های 5 الی 50 کیلویی بسته بندی می کند.
در قسمت خروجی اسکرو ماردون یک ترازو قرار دارد و دور اسکرو آن دو زمانه (دور تند و دور کند ) است که تنظیم نمودن دستگاه به کمک اینورتر و تابلو برق می باشد.
به عنوان مثال برای پرکردن یک حجم با ظرفیت 20 کیلو توسط دستگاه میکسر پودر توزینی، ابتدا 19/5کیلو با دور تند و 500 گرم آخر با دور کند تر انجام می شود.

 

میکسر پودر توزینی

بسته بندی با میکسر توزینی

می توان بعد از مرحله ی میکس شدن در همان مخزن میکسر بسته بندی را انجام داد. در مواقعی که حجم تولید کم است، جهت صرفه جویی در هزینه ها می توان بعد از مرحله ی میکس شدن مواد پودری در همان مخزن میکسر، از جایگزینی برای دستگاه پرکن پودر استفاده کرد، که اسکرو توزین نام دارد.
این دستگاه در خروجی میکسرپودر نصب می شود و همان عملیات پرکن کیسه یا بطری را انجام می دهد، با این تفاوت که هزینه معقول به صرفه تری نسبت به پرکن پودر دارد. و علاوه بر کاهش هزینه ها، در روند افزایشی تولید پودر هایی میکس شده، تاثیر گذار است.
می توان میکسر پودر توزینی را در نمونه های تک توزین، دو توزین، چهار توزین، شش توزین و 12 توزین طراحی و تولید نمود. که این امر بستگی به حجم مواد تولید شده در طول روز دارد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی