ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت شیرینگ تونلی در کرج

قیمت شیرینگ تونلی در کرج

قیمت شیرینگ تونلی درکرج  در مجموعه صنعت کاران که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود، بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. شیرینگ پک تونلی از پر کاربرد ترین مدل های دستگاه شیرینگ پک می باشد که در صنایع مختلفی استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و قیمت شیرینگ تونلی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

قیمت شیرینگ تونلی در کرج

تعریف شیرینگ پک بسته بندی و انواع آن

واژه شیرینگ که در لغت به معنای کوچک شدن می باشد و پک به معنای بسته، در کنار هم مفهوم نوعی بسته بندی را می دهند که محصول یا کالا را جمع می کند. در فرآیند شیرینگ کردن محصول با استفاده از دستگاه شیرینگ پک و سلفون یا نایلونی که به دور آن کشیده می شود می توان آن را برای جابجایی آماده نمود. دستگاه شیرینگ پک به منظور بسته بندی محصولات مختلف مانند کارتن، جعبه، بطری، اسباب بازی و موارد بسیاری به کار می رود.
 به طور کلی می توان گفت شیرینگ پک در مواقعی به کار می رود که نیاز به برقراری تعادل میان چند محصول در کنار هم است که حال جمع شوندگی داشته باشند و یا اینکه کالا برای عرضه به بازار آماده شود. دستگاه شیرینگ پک در دو مدل دستگاه شیرینگ  پک کابینی و شیرینگ پک تونلی طراحی و ساخته می شود. به طور خلاصه مدل کابینی برای بسته بندی محصولات کوچک و سبک کاربرد دارد اما مدل تونلی شیرینگ برای بسته بندی کردن اجسام و کالا با ابعاد بزرگتر و سنگین به کار می رود. شیرینگ پک ها قابلیت شیرینگ کردن محصولات کفی دار و یا بدون کفی را نیز دارا هستند.

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09124617975  |  02634817497

 

شیرینگ پک تونلی چیست

شیرینگ پک تونلی در نحوه حرارت دهی با سایر شیرینگ پک ها متفاوت است. در دستگاه های دیگر حرارت دهی می تواند به صورت سشوار در شیرینگ دستی یا اینکه محصولات برای شیرینگ شدن بعد از سلفون پیچی از محفظه و کوره حرارتی با دمای کنترل شده عبور می نمایند. از اجزای شیرینگ پک تونلی می توان به نوار نقاله، بدنه، مکانیزم حرارت دهی، فن و عایق حرارتی اشاره نمود که با هماهنگی هم فرآیند شیرینگ کردن محصول را انجام می دهند.

مزیت شیرینگ پک تونلی

سرعت بالا 
راندمان بالا
صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی

انواع شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل ساخت است. شیرینگ پک تونلی اتومات با عملکردی کاملا اتوماتیک بسته بندی محصولات در سایز های بزرگ را به راحتی انجام می دهد. از مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک تونلی اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
نوع سیستم دستگاه: پنوماتیک
نوع عملکرد دستگاه: حرارتی
سوخت دستگاه: برقی، گازی و دوگانه
قابلیت دوخت فیلم: پلی اتیلن
تیغه دوخت: سرامیکی
سایز تونل حرارتی: بنا به نیاز مصرف کننده
دارا بودن تایمر درجه حرارت
شیرینگ پک نیمه اتومات، از اپراتور برای برش سلفون با وارد کردن فشار به اهرم استفاده می کند. شیرینگ نیمه اتوماتیک ردیف کن بر روی نوار نقاله ندارد. این نوع مدل شیرینگ پک ارزان تر از مدل قبلی نیز هست. مشخصات فنی این دستگاه همانند مدل قبلی نیز است

 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی