ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت لیبل شیرینگ در کردان

قیمت لیبل شیرینگ در کردان

قیمت لیبل شیرینگ در کردان به صورت بسیار منصفانه با کیفیت بالایی عرضه می شود. لیبل شیرینگ بهترین دستگاه برای چسباندن لیبل به ظروف محصولات می باشد که سبب یک بسته بندی ویژه می شود.
لیبل شرینگ که جهت نصب لیبل بر روی ظروف مختلفی از محصولات به کار می رود با کیفیت بالایی در مجموعه صنعتی صنعت کاران مهر طراحی و ساخته می شود که با استفاده از لیبل های PVC بهترین امکان را برای بسته بندی و تبلیغ محصولات شما مشتریان عزیز فراهم می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت لیبل شیرینگ می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497
 

کاربرد لیبل شیرینگ در صنعت

حتما تا به حال لیبل و برچسب های روی محصولات مختلف را دیده اید که چطور با طرح و رنگ جذابی که برای محصول به وجود می آورند سبب جذب مشتری و افزایش بازدهی فروش می شوند. دستگاه لیبل شیرینگ، دستگاهی است که برای نصب لیبل یا برچسب بر روی بدنه ظروف استفاده می شود. استفاده از این دستگاه، بسیار سریعتر و ارزان تر از دیگر لیبل ها می باشد.
از ویژگی شاخص لیبل شیرینگ می توان به پوشش دهی به ظروف و پلمپ کردن درب آن اشاره نمود. استفاده از لیبل بر بدنه ظروف محصولات این امکان را می دهد که فضای زیادی جهت درج مشخصات کالا، تبلیغ و طراحی های خلاقانه داشته باشیم که سبب ایجاد تمایز در میان محصولات مختلف و رقبای آن می شود. لیبل شیرینگ را می توان به صورت غلاف های برش خورده بر روی بدنه ظروف یا بطری محصول کشید و از ویژگی خوب آن بهره مند شد.

 

قیمت لیبل شیرینگ در کردان

انواع دستگاه لیبل شیرینگ 

دستگاه لیبل شیرینگ در سه دسته نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و مدل دستی طراحی و تولید می شود. از مدل دستی لیبل شیرینگ در کسب و کار های خانگی استفاده می شود اما در مدل نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک استفاده فراونی می گردد. مدل نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در کارکرد سریع و اپراتور متفاوتند.
در مدل تمام اتوماتیک دستگاه لیبل شیرینگ لیبل های PVC که به شکل رول مانند عرضه می شوند در جای مخصوص خود روی دستگاه قرار می گیرند و دستگاه با چشمی که در آن تعبیه شده است، به محض رویت شدن محصول، لیبل را به اندازه تعریف شده برش می زند و به صورت غلافی دور محصول قرار می دهد و توسط نوار نقاله دستگاه به سمت تونل حرارتی هدایت می شود. در نوع نیمه اتوماتیک، فرآیند برش زدن لیبل به صورت دستی انجام می شود و توسط اپراتور بر روی بدنه ظروف محصولات قرار داده می شود.

مزیت استفاده از لیبل شیرینگ

استفاده از لیبل بر روی بدنه محصول، علاوه بر ارائه اطلاعات و زیبایی ظاهری در محصول، سبب تبلیغ و بازاریابی محصول می شود. می توان با استفاده از لیبل هایی که به بدنه محصول پوشش می دهد، درب آن را نیز پوشاند و به گونه ای پلمپ کرد که این امر بسیار حائز اهمیت می باشد. از لیبل شیرینگ می توان جهت محافظت از محصول و محتویات ظرف آن استفاده نمود.
جنس لیبل ها به گونه ای می باشد که ضد رطوبت و ضد زنگ می باشد و به راحتی با دست پاره نمی شوند. دستگاه لیبل شیرینگ علاوه بر این که از سرعت بالایی در لیبل زنی محصول برخوردار است دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد و کارایی فراوانی در صنایع مختلف دارد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی