ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش دستگاه لیبل شیرینگ استاندارد

فروش دستگاه لیبل شیرینگ استاندارد

دستگاه لیبل شیرینگ برای بسته بندی انواع مایعات غلیظ و رقیق، مواد شوینده و بهداشتی، موادغذایی (مانند لبنیات، انواع پودریجات، انواع حبوبات و غیره) درون انواع ظرف و بطری های پلاستیکی PP , PE , PET ، شیشیه ای در اشکال و اندازه های مختلف به کار گرفته می شود.
روش کار با این دستگاه به این شکل است که غلاف نایلون لیبل شیرینگ روی ظرف ها قرار داده می شود و با عبور آن از کوره دستگاه، لیبل به دور ظرف جمع می گردد.
ما در تیم صنعت کاران مهر بهترین دستگاه لیبل شیرینگ را طراحی و تولید می کنیم که بسیار با کیفیت می باشد و دارای تمام استاندارد های لازم می باشد.
جهت سفارش دستگاه لیبل شیرینگ با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497

سیستم های مکمل دستگاه لیبل شیرینگ

 نوار نقاله، جت پرینتر، پرکن، درب بند

قابل بسته بندی در ظروف

ظرف های شیشه، جار، بطری، لیوان و غیره

موارد مصرف در صنایع

غذایی، بهداشتی و صنعتی
 

فروش دستگاه لیبل شیرینگ استاندارد
 

دستگاه لیبل شیرینگ در بسته‌بندی انواع محصولات غذایی مانند قوطی‌های سس و ادویه، بهداشتی قوطی‌های شامپو و مایع دستشویی، دارویی و صنعتی مانند قوطی های کود مایع بکار گرفته می‌شود.
عملکرد دستگاه لیبل شیرینگ بدین‌صورت است که دستگاه لیبل یا برچسب نایلونی نازک از جنس PVC را که معمولاً دارای نوشته و اشکال رنگ‌شده هستند را به وسیله حرارت بر روی انواع قوطی‌ها، بطری‌ها و سایر محصولات درب از جنس شیشه، پلاستیک و پت در قسمت دهانه، بالایی، کل محصول یا قسمتی از آن می‌چسباند.
غلاف لیبل شیرینگ می‌تواند کل محصول یا قسمتی از محصول را دربر گیرد.
مثلاً در محصولاتی مانند ظرف‌های مربا و سس و بطری‌های آب‌میوه می‌توان غلاف لیبل شیرینگ را بر روی درب ظرف قرار داد که نشان‌دهنده پلمپ بودن بسته‌بندی هم می‌باشد.
در دستگاه لیبل شیرینگ با قرارگیری غلاف لیبل شیرینگ بر روی ظروف و عبور آن‌ها به وسیله نوار نقاله یا کانوایر از کوره دستگاه لیبل شیرینگ باحرارت غیرمستقیم داخل کوره، لیبل ها جمع‌شده و به ظرف می‌چسبد.
دستگاه لیبل شیرینگ را می توان به صورت سه‌فاز یا تک‌فاز ساخت.

طرز کار لیبل شیرینگ

غلاف دستگاه لیبل شرینک به دوصورت یک پارچه و برش خورده در ضخامت ها و اندازه های گوناگون موجود می باشد.همچنین این نوع غلاف ها قابلیت چاپ را دارا بوده و معمولا اسم، لوگو و نام محصول بر روی آن چاپ می شود.
طرز کار دستگاه لیبل شیرینگ بسیار  ساده  می باشد و در  مدل نیمه  اتومات قابلیت نصب بر روی خط تولید را دارا ست. این دستگاه همچون سایر دستگاه شرینک پک با خاصیت گرمادهی با المنت در قسمت کوره که دارای عایق بندی پشم شیشه هست، این عمل را بوجود می آورد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی