ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش بلندر پودری مدل تیپ سبک

فروش بلندر پودری مدل تیپ سبک

دستگاه بلندر پودری یا همان میکسر پودری در دو مدل بلندر تیپ سبک و بلندر تیپ سنگین طراحی و ساخته می شوند و با توجه به نیاز مشتری مورد استفاده قرار می گیرند.
فروش بلندر پودری مدل تیپ سبک با کیفیت بالایی در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر انجام می شود. این مجموعه مفتخر است که با طراحی بهترین دستگاه های بلندر تیپ سبک و سنگین و عرضه آن در سراسر کشور گام مهمی در کمک به تولیدکنندگان عزیز برداشته است. 
شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلندر تیپ سبک و تیپ سنگین با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

 

فروش بلندر پودری مدل تیپ سبک
 

دستگاه بلندر پودری مدل تیپ سبک

بسیاری از محصولاتی که استفاده می کنیم قبل اینکه این شکل نهایی را داشته باشند مراحل و فرآیند مخلوط شدن و میکس کردن چندین مواد پودری را گذراندند تا به ترکیب حاصل شده برسند. این فرآیند میکس مواد پودری توسط دستگاهی به نام میکسر پودر و یا بلندر پودری انجام می شود. دستگاه بلندر پودری عملیات میکس کردن مواد پودری را به طور کامل و آسان و سریع انجام می دهد و چون از قطعات پر قدرتی ساخته شده است بسیار مطلوب جهت میکس کردن دقیق مواد پودری می باشد. 
بلندر مدل تیپ سبک جهت میکس کردن مواد با حجم کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه اکثر کارخانجات و مجموعه های تولیدی جهت به دست آوردن ترکیب محصول مورد نظر خود از دستگاه بلندر پودری استفاده می کنند. دستگاه بلندر چون از قطعاتی با طراحی و مهندسی فوق العاده ساخته شده است دارای کیفیت ممتازی می باشد. کیفیت بالای دستگاه بلندر پودری سبب شده که ترکیب همگن و یکنواختی تحویل دهد.

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497

دستگاه میکسر پودر

اجزای دستگاه بلندر پودری

دستگاه بلندر که در میان تولید کنندگان با نام های دیگری چون میکسر پودر، میکسر صنعتی، ریبون بلندر، بلندر پودری، همزن صنعتی، مخلوط کن صنعتی و... شناخته شده است دارای اجزایی می باشد که هماهنگی این اجزا با هم سبب ترکیب مواد به صورت کاملاً یکنواخت می شود.
سیستم پره کشی دستگاه که درون مخزن آن تعبیه شده است عملکرد مستمر و بدون خطر دارد. پره های دستگاه بلندر که دارای طراحی خوبی می باشند عملیات اصلی میکس کردن را انجام می دهند. این پره ها که متصل به شفت اصلی دستگاه هستند حول محور آن می چرخند. قطر شفت دستگاه می تواند با توجه به کاربردی که میکسر در صنایع مختلف دارد، متفاوت باشد. 
قدرت به حرکت در آوردن این پره ها که از طریق محور اصلی به آن ها منتقل می شود، از موتور و گیربکس میکسر نشات می گیرد. در زیر مخزن دستگاه میکسر پودری، دریچه ای وجود دارد که از آن جهت هدایت کردن مواد مخلوط شده به بیرون استفاده می شود.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی