ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

شیرینگ پک در شهرک صنعتی نظرآباد

شیرینگ پک در شهرک صنعتی نظرآباد

شیرینگ پک در شهرک صنعتی نظرآباد با استفاده از متد جدید روز در مجموعه صنعت کاران مهر ساخته شده است که در سراسر کشور قابل عرضه نیز است. این مجموعه صنعتی با ساخت انواع مدل های شیرینگ پک، سبب گستره استفاده از این دستگاه بسته بندی شده است. جهت خرید و اطلاع از  قیمت انواع شیرینگ پک با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید. 

 

شیرینگ پک در شهرک صنعتی نظرآباد
 

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

شیرینگ پک از جمله دستگاه های بسته بندی به شمار می رود که پدید آمدن آن تحول عظیمی در صنعت بسته بندی به وجود آورد. شیرینگ پک به کمک حرارت و نایلون شیرینگ،  به دور محصولات می پیچد و آن ها را بسته بندی می نماید. از مدل های مختلفی که از شیرینگ پک ساخته می شود می توان به مدل شیرینگ تونلی، شیرینگ گاز سوز، شیرینگ دستی، شیرینگ کابینی، شیرینگ اتوماتیک، شیرینگ پالت و...  اشاره نمود. کاربرد دستگاه شیرینگ پک در صنایع مختلف بسیار گسترده است به طوری که از این دستگاه بنا به نیاز کارخانجات و تولیدی های مختلف در صنایع بسته بندی لبنی، بسته بندی صنایع غذایی، بسته بندی کاشی و سرامیک و... استفاده می شود.

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09124617975  |  02634817497

 

مکانیزم شیرینگ پک

شیرینگ پک را می توان از بهترین روش های بسته بندی دانست که به دلیل ارزان بودن، سریع و با کیفیت بودن و همچنین حمل و نقل امن تر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.  فرآیند شیرینگ کردن در صنعت با استفاده از حرارت دهی به محصول صورت می پذیرد. این دستگاه با توجه به نوع فیلم نایلون شیرینگ و ماهیت آن، در اثر قرار گرفتن محصول در جریان هوای گرم به نایلون دور محصول، این فیلم دچار کشش شده و محصول را به طور کاملا فشرده و بدون لغزش و تکان خوردن در بر می گیرد که سبب حفاظت از محصول نیز می شود.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی