ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

بلندر جدید در هشتگرد

بلندر جدید در هشتگرد

بلندر جدید در هشتگرد که از بهترین قطعات ساخته شده است با توجه با کارایی خوبی که در صنایع مختلف دارد قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. بلندر جدید که همان دستگاه میکسر پودری می باشد با متریال استاندارد در مجموعه صنعتی صنعت کاران مهر طراحی و تولید می شود. شما مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بلندر جدید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

بلندر جدید در هشتگرد

میکسر پودر

 دستگاه بلندر جدید چیست

دستگاه بلندر جدیدکه در میان جوامع تولیدی با نام میکسر پودر، میکسر صنعتی، ریبون بلندر، بلندر پودری، مخلوط کن پودری و... شناخته شده است، به منظور مخلوط کردن انواع مواد پودری با چگالی های مختلف استفاده می شود. دستگاه بلندر جدید از ساختار خوب و مهندسی شده ای ساخته شده است که تمام اجزای آن با هماهنگی یکدیگر سبب فراهم کردن ترکیبی همگن و یکنواخت می شود. دستگاه بلندر برای ترکیب کردن انواع مواد اولیه محصولات مختلف در صنایع گوناگون استفاده می شود که با دقت و سرعت بالایی ترکیبات مورد نظر شما را با درصد میکس بالایی فراهم می نماید.

اجزای دستگاه بلندر جدید در هشتگرد

دستگاه بلندر جدید برای مخلوط کردن مواد پودری از اجزایی تشکیل شده است. مخزن دستگاه بلندر که عملیات میکس کردن مواد در آن اتفاق می افتد. حجم مخزن دستگاه میکسر با توجه به نیاز مشتری و مواد مورد نظر تعریف می شود. میکسر پودر را در حجم های 100 لیتری تا 5000 لیتری طراحی و تولید می کنند. 
همچنین با توجه به کارایی میکسر در خط تولید محصولات مختلف، می توان مخزن دستگاه را به صورت ثابت و یا متحرک و یا همچنین دوجداره ساخت. از دیگر اجزای بلندر پودری می توان به پره های میکسر اشاره کرد که با طراحی که دارند عملیات اصلی میکس کردن مواد را انجام می دهند. پره های ماردونی که با حرکت مارپیچی و پیوسته سبب مخلوط کردن مواد به صورت یکنواخت نیز می شوند. نیروی به حرکت درآمدن پره های میکسر از موتور گیربکس دستگاه نشات می گیرد. سایر اجزای دستگاه بلندر شامل پایه های میکسر، دریچه تخلیه مواد، شفت اصلی دستگاه و... می باشد که هریک وظیفه ای را در دستگاه بلندر ایفا می کنند. تمامی این اجزای دستگاه بلندر از استیل ساخته شده است که می توان بنا به درخواست مشتری آن را از آهن ساخت.

قابلیت های دستگاه بلندر جدید

جهت بهتر مخلوط شدن مواد پودری پره های میکسر حول یک محور شافت در دو مسیر کشیده می شوند.
دستگاه بلندر قابلیت نصب اسانس پاش دارد که برای موادی که نیاز دارند با اسانس های مایع ترکیب شوند کاربرد دارد. اسانس در مخزن بلندر از طریق پمپ یا فشار باد بر روی مواد در حال میکس، اسپری می شود.
طراحی پره های میکسر به گونه ای است که سبب یکنواختی در مواد پودری می شود و محصول را به صورت ترکیبی همگن و یکدست به نمایش می گذارد.
مواد میکس شده در داخل مخزن بلندر، پس از خروج از طریق دریچه تخلیه که در انتهای مخزن تعبیه شده است، قابلیت انتقال مواد از اسکرو یا انتقال مواد پودری با سیستم پنوماتیک را دارد که بدون اپراتور انجام می شود.
دستگاه بلندر را می توان در تولید محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی، شیمیایی و صنعتی، کشاورزی و... به کار گرفت.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی