ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

لیبل شیرینگ تونلی در کرج

لیبل شیرینگ تونلی در کرج

منظور از واژه تونل در دستگاه لیبل شیرینگ بدین منظور می باشد که این دستگاه برای حرارت دادن به لیبل ها و چسباندن آن ها از تونل حرارتی با باد گرم استفاده می کند تا لیبل ها به خوبی به بدنه ظروف بچسبند.
شیرینگ لیبل تونلی دارای ریل های قابل تنظیم برای بطری ها در سایز های متفاوت می باشد.کارکرد دستگاه به این گونه است که دستگاه با استفاده از هوای گرم، لیبل و برچسب مورد نظر را بر روی ظروف می چسباند.  فیلم مورد استفاده در دستگاه شیرینگ لیبل غلاف مانند دور درب محصول یا دور تمام یا بخشی از بدنه محصول می چسبد.
لیبل شیرینگ تونلی در کرج از بهترین محصولات ساخته شده در ماشین سازی صنعت کاران مهر می باشد که در انواع صنایع مواد غذایی، شیمیایی، بهداشتی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید لیبل شیرینگ تونلی در کرج
 

دستگاه لیبل شرینگ تونلی 

همان طور که گفتیم، دستگاه لیبل شیرینگ تونلی یا غلاف زن به دلیل سبک ساختاری می تواند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. توسط این دستگاه، لیبل یا برچسب برش خورده بر روی بدنه ظرف قرار گرفته و توسط گرما چسبانده می شود. دستگاه قابل استفاده برای وکیوم کردن انواع شیشه‌های مربا، سس ، عسل و یا بطری‌های آب ،شیر ،دوغ ،نوشابه ،دلستر، روغن و دیگر محصولات بهداشتی و غذایی کاربرد داشته و مقرون به صرفه نیز است.

کاربرد دستگاه شیرینگ لیبل تونلی

از دستگاه لیبل شیرینگ تونلی برای شیرینگ کردن ( غلاف زن)  لیبل قوطی و پلمپ کردن آن ها بکار می رود.
استفاده از لیبل در محصولات مختلف، باعث افزایش بهداشت و جذابیت ظاهری محصول می شود
دستگاه لیبل شیرینگ برای نصب لیبل و لفاف های نازک بر روی قسمت های مختلف و درب ظروف به کار می رود مانند: لیبل کل بدنه و درب ظرف ،لیبل بدنه، لیبل درب ظرف.
از مزایای دستگاه غلاف زن( شیرینگ) قابلیت پوشاندن کل ظرف توسط لیبل و پلمپ کردن همزمان درب ظرف است.
باعث رعایت اصول بهداشت و جلوگیری از نفوذ آلودگی به داخل محصول می شود.

 

لیبل شیرینگ

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی