ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت دستگاه پرکن روغن مایع

قیمت دستگاه پرکن روغن مایع

مجموعه صنعت کاران مهر عرضه کننده انواع دستگاه های پرکن مایعات با ظرفیت های مختلف و تعداد نازل های تزریق سفارشی می باشد. از پر کاربرد ترین دستگاه های پرکن مورد نیاز مشتری می توان به دستگاه پرکن روغن مایع اشاره کرد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه پرکن روغن مایع می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمائید.

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497
 

پرکن روغن مایع

یکی از ماشین های پر کاربرد برای بسته بندی مایعات خوراکی مانند روغن مایع دستگاه پرکن مایعات است. این دستگاه پرکن روغن دارای چند نازل است و به دلیل تماس با مواد غذایی از متریال بهداشتی (استیل ۳۰۴) تولید شده است. امکان افزایش نازل ها برای حجم تولید بیشتر وجود دارد.
 

قیمت دستگاه پرکن روغن مایع
 

پرکن روغن مایع چیست

از دستگاه پرکن مایعات  جهت پر کردن انواع ظروف محصولات مواد غذایی، مواد بهداشتی، دارویی و شیمیایی و.. استفاده فراوانی می شود که می توان گفت دستگاه پر کن روغن مایع با مخزن مخصوص، مناسب برای پر کردن ظروف مواد رقیق و غلیظ می باشد. پرکن مایعات روغنی از سرعت و کارایی بالایی برخوردار است و می تواند تعداد زیادی از ظروف را از محتوی مایعات پر کند.
در دستگاه پرکن روغن مایع، تمام اجزای در ارتباط با مواد آن نیز استیل می باشند و کارکرد آن به صورت پنوماتیک می باشد که این ویژگی سبب افزایش طول عمر آن ها می باشد. طراحی و ساخت دستگاه پرکن روغن مایع جهت هر دو مایعات رقیق و غلیظ کاربرد دارد که برای پر کردن مایعات رقیق از طریق هدایت مایعات بر حسب وزن و ثقلیت خود مایعات می باشد و در پر کردن ظروف مایعات غلیظ، از روش پیستونی و پمپی استفاده می شود.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی