ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

شیرینگ پک مواد غذایی در کرج

شیرینگ پک مواد غذایی در کرج 

شیرینگ پک مواد غذایی در کرج از بهترین دستگاه های بسته بندی است که در این منطقه در شهرک های صنعتی، در کارخانجات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع جهت بسته بندی مواد غذایی می توان از روش شیرینگ پک کردن مواد غذایی استفاده کرد. اما بهتر است بدانیم که از چه مدل دستگاهی جهت شیرینگ پک کردن استفاده کنیم بهتر است و اینکه قیمت یک دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی به چه عواملی وابسته است. 

 

تولید کننده شیرینگ پک مواد غذایی در کرج

دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی

بسته بندی به وسیله ی نایلون شیرینگ یکی از ارزان ترین و سریع ترین روش های بسته بندی محسوب می شود. به کمک این روش بسته بندی می توان انواع مواد غذایی نظیر نوشابه، آب معدنی، شیر، دوغ، ظرف های غذا و … را بسته بندی کرد. همچنین می توان به کمک دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی مواردی دیگری نظیر بسته های خرما، کلوچه و بیسکویت را نیز بسته بندی کرد.
در کترینگ ها و بیرون برها، عموما از دستگاه شیرینگ پک مدل کابینی جهت بسته بندی غذاهای طبخ شده استفاده می شود. دستگاه شیرینگ پک کابینی نیز از دستگاه های بسیار پرکاربرد می باشد و بدلیل قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی و همچنین ابعاد کوچک توسط بسیاری از کارگاه های کوچک برای بسته بندی نهایی محصولات استفاده می شود.

عملکرد دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی

دستگاه شیرینگ پک از جمله دستگاه های بسته بندی مرحله نهایی می باشد. از این دستگاه جهت بسته بندی چند تایی و یا تکی محصولات استفاده می شود. این دستگاه حتی برای محصولاتی که دارای بسته بندی دوم کارتونی نیز هستند استفاده می شود. مهم ترین مزیت این نوع بسته بندی امکان حمل و نقل آسان، انبارش آسان و محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت می باشد.
در این دستگاه از نایلون یا فیلم شیرینگ جهت بسته بندی استفاده می شود. خاصیت نایلون شیرینگ به صورتی می باشد که با در معرض حرارت قرار گرفتن شروع به جمع شدن می کند. عملکرد دستگاه به این صورت است که نایلون شیرینگ حول محصول کشیده شده و دو طرف آن دوخت خورده و سپس محصول به درون تونل حرارتی انتقال داده می شود.
نایلون در تماس هوای داغ با دمای ۱۱۰ تا ۲۰۰ درجه ( با توجه به ضخامت نایلون) شروع به جمع شدن کرده و تا حد امکان به محصول نزدیک می شود. نمونه این سبک بسته بندی را در  نوشابه و دوغ می توانید ببینید.

 

 تولید کننده شیرینگ پک

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی