ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه میکسر پودر سفارشی در کرج

دستگاه میکسر پودر سفارشی در کرج

دستگاه میکسر پودر در صنایع مختلفی به کار گرفته می شود، از این رو ممکن است در ظرفیت های مختلف و در مدل های گوناگونی ساخته شود. از این رو مجموعه های تولیدی می توانند  این دستگاه را مطابق با حجم تولیدات خود و نوع مواد پودری و ابعاد و اندازه مورد نیاز خود سفارش دهند.
به طور کلی می توان گفت سفارش دستگاه میکسر پودر از مجموعه صنعت کاران مهر این قابلیت را دارد که دستگاه مورد نیاز میکس مواد شما تامین شود.
دستگاه میکسر پودر سفارشی در کرج در راستای مشتری مداری و کمک به چرخه تولید، با قیمت مناسبی ساخته می شود که بسیار مقرون به صرفه است.

 

قیمت دستگاه میکسر پودر سفارشی در کرج

کارایی دستگاه میکسر پودر

میکسر پودری دستگاهی است که جهت میکس کردن دو یا چند ماده پودری با سختی های متفاوت، مورد استفاده قرار می گیرد. میکسر پودر قادر است با استفاده از اجزای قوی و خوبی که دارد مواد پودری را به خوبی مخلوط کرده و یک ترکیب همگن و یکنواخت تحویل دهد. مرغوب بودن ترکیب مورد نظر بسیار حائز اهمیت هم برای تولید کننده و هم برای مشتری نیز است.
اینکه مواد پودری به خوبی با هم مخلوط شده و یکدست باشند جهت نشان دادن کیفیت محصول مورد نظر بسیار مهم است. میکسر پودری در میان تولید کنندگان با نام های دیگری چون ریبون بلندر، دستگاه بلندر، مخلوط کن صنعتی، همزن صنعتی و... شناخته شده است و کاربرد و کارایی آن در صنایع مختلفی جهت ترکیب کردن محصولات گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد دستگاه میکسر پودر 

در این دستگاه دو پره تعبیه شده است که با حرکت پره ها حول محور یک شفت و در دو مسیر جداگانه، سبب ترکیب و میکس شدن دقیق دو یا چند نوع پودر در زمان کوتاه می شود. به دلیل این که حرکت پره ها در این میکسر ها به صورت مارپیچی و رفت و برگشتی در تمامی جهات می باشد، مواد مختلف به صورت یکنواخت و در زمان کوتاه با هم ترکیب شده و در نهایت یک مخلوط همگن و خمیری شکل به دست می آید. اندازه قطر شافت اصلی دستگاه که حامل پره ها است به عوامل مانند چگالی، دانه بندی و نوع مواد بستگی دارد.

 

قیمت دستگاه میکسر پودر

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی