ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

بلندر مدل 1401

بلندر مدل 1401

بلندر مدل 1401 یکی از بهترین تولیدات مجموعه صنعت کاران مهر می باشد. بلندر یا همان دستگاه میکسر پودر که برای مخلوط کردن انواع مواد پودری به کار می رود، یکی از پر کاربردترین دستگاه های صنعتی محسوب می شود.
بلندر مدل 1401 را می توانید با قیمت مناسب و اقتصادی از این مجموعه تهیه نمائید. فقط کافیست نسبت به محصول نهایی و حجم تولیدات روزانه خود، این دستگاه را با ابعاد و اندازه مورد نظر سفارش دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

 

بلندر مدل 1401
 

انواع دستگاه بلندر مدل 1401

مجموعه صنعت کاران مهر دستگاه بلندر مدل 1401 را در مدل های مختلفی با بهترین کیفیت طراحی و تولید می کند. تولید کننده های محصولات در صنایع مختلف می توانند با توجه به نوع محصول پودری خود و همچنین میزان حجم مواد تولیدی، بهترین مدل بلندر را سفارش دهند تا بهترین کارایی را داشته باشد.
از انواع بلندر ساخته شده در این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بلندر با مخزن ثابت

برای مخلوط کردن دو یا چند مواد باهم می توان آنها را در مخزن دستگاه ریخت تا دستگاه توسط تیغه های تعبیه شده فرآیند مخلوط کردن را انجام دهد. 
این دستگاه به صورت افقی و عمودی است و همچنین می تواند مقدار زیادی از مواد را در زمان کوتاهی ترکیب کند.

بلندر با اسانس پاش

بعضی از کارخانجات در مواد پودری خود از بعضی از اسانس های مایع استفاده می کنند تا ترکیب بهتری تولید کنند. در مدل دستگاه بلندر با اسانس پاش این امکان به راحتی برای تولید این گونه محصولات فراهم شده است. 

بلندر با مخزن گردان

این دستگاه هم دارای تیغه های گردان در مخزن است و به گونه ای است که پودر های کف مخزن هم کاملا مخلوط و ترکیب می شوند و به همین علت بسیار برای تولید داروهای پودری مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

بلندر دوجداره

بعضی از مواد ترکیبی هستند که بسیار حساس هستند و اگر حتی یک ذره مورد اضافه ای به مواد اضافه شود باعث خراب شدن طعم مواد می شود.
به همین علت برای اینکه از مواد درون دستگاه کاملا محافظت شود از دستگاه میکسر پودر دو جداره استفاده می شود.
از دیگر کارایی میکسر های دو جداره می توان به مواردی اشاره نمود که مواد در حال میکس برای ترکیب بهتر، نیاز به حرارت دارند. از این رو در میان جداره های مخزن، روغن داغ قرار می دهند تا مواد با استفاده از حرارت، بهتر مخلوط شوند.

میکسر پودر افقی

این نوع دستگاه دارای دو نوع پره است که به دلیل کشیده شدن دو جهت پره حول محور یک شفت در دو مسیر جداگانه جهت ترکیب دو یا چند نوع پودر در زمان کوتاه باعث میکس دقیق مواد می‌شود.
در این نوع میکسر ها به دلیل پره کشی به صورت مارپیچی و رفت و برگشتی در تمام جهات حرکت کرده و مواد مختلف را  با درصد بالا و در زمان کوتاه به صورت کاملا یکنواخت با هم ترکیب نموده تا در نهایت یک مخلوط همگن و خمیری شکل بدست آید. قطر شافت اصلی حامل پره ها بسته به عواملی مانند چگالی، دانه بندی و نوع مواد دارد.

 

 میکسر پودر 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی