ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

ماشین سازی شیرینگ پک

ماشین سازی شیرینگ پک

صنایع ماشین سازی شیرینگ پک که انواع مدل های دستگاه شیرینگ پک را طراحی و تولید می کند، صنعت کاران مهر می باشد که با استفاده از دانش روز و متخصصین مجرب و همچنین شیوه های استاندارد بهترین دستگاه شیرینگ پک را طراحی و تولید می کند.
ماشین سازی شیرینگ پک از مهم ترین مراکز ساخت دستگاه بسته بندی شیرینگ پک می باشد که شرایط ارسال این دستگاه را به سراسر کشور فراهم نموده است. شما مشتریان عزیز می توانید انواع دستگاه شیرینگ پک مد نظر خود را متناسب با بسته بندی محصولات تولیدی خود، سفارش دهید تا در اسرع وقت این دستگاه را تحویل بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید. 

دستگاه شیرینگ پک چیست

دستگاه شیرینگ پک از بهترین دستگاه های بسته بندی محصولات به شمار می آید که مناسب پک کردن انواع جعبه و کارتن و ظروف و دیگر محصولات صنعتی می باشد.
این دستگاه محصولات را به صورت تک عددی و یا چند عددی به وسیله نایلون شیرینگ، برای منظورهای حفاظتی و بهداشتی، سهولت حمل و نقل برای تولید کنندگان، افزایش نفوذ ناپذیری و ماندگاری بهتر محصولات برای مصارف داخلی جهت عرضه به فروشگاه ها و یا صادرات محصولات بسته بندی می نماید.
این دستگاه معمولا در پایان خط تولید و بسته بندی محصولات، برای پک کردن بسته های پر شده از مواد مورد نظر جهت زیبایی و محافظت هر چه بیشتر و تمام تر از محصولات و آماده نمودن آنها جهت ورود به بازار مصرفی با نایلون شیرینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ماشین سازی شیرینگ پک

ساخت دستگاه شیرینگ پک

اکثر تولید کنندگان قطعات صنعتی و بهداشتی و دارویی و مخصوصا غذایی بعد از تولید محصول و بسته بندی محصولات به دلایل زیر نیاز به ماشین آلات شیرینگ دارند.

۱)حمل و نقل ساده تر
۲)حفاظت بیشتر در برابر آسیب ها در طول مدت حمل و نقل و انبار داری تا فروش محصول
۳) زیبایی و جمع شدن محصول

که با در نظر گرفتن بندهای بالا نیاز به دستگاه شیرینگ پک به وجود می آید.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی